Home Uncategorized 【花蓮必食懶人包】4日3夜行程一定要試齊10款人氣地道美食!

【花蓮必食懶人包】4日3夜行程一定要試齊10款人氣地道美食!

671

最近因為有直航,花蓮成為一個新興的旅遊點。
到底喺花蓮有咩一定係必食?等佬假期今次就黎一個精華啦:

頭4個係搭HKEXPRESS時睇介紹見到既,後6個就係當地人介紹的:

1)菠蘿包刨冰 – 五霸焦糖包心粉圓
花蓮市博愛街165號


2)老牌炸彈蔥油餅 – 復興街110巷2號
復興街有兩間人氣炸彈蔥油餅店,兩間都係大排長龍,賣完就無。
當地人都讚真係超好味

 

3)新派創意口味 – 官財板:蔣家花蓮創意官財板
呢日間喺夜市就會見到,可以揀唔同味道,有得堂食或拎走。
堂食仲有濃湯同埋紅茶。

個官財板其實係由方包加左蛋漿而炸成,有點似香港食開的西多直,切開佢加上唔同料,幾得意:

4)向日葵手工粉圓 – 人氣手搖茶店
手搖茶一向都係台灣人最愛,花蓮都有一間好出名,佢地用上全手工製造,味道一流:

 

除左呢4個之外,繼續數5-10:

5)宜香花蓮扁食店
扁食係福建美食,花蓮因為有唔少福建人所以都有扁食。扁食有D似的地平時食開既雲吞,但比較細粒D。扁食店喺花蓮火車站附近就會見到,而比較出名就有呢一間,喺最熱鬧既中正路:

6)虱目魚湯
台灣因為靠海,而虱目魚就係呢區水域最豐富既魚類,所以虱目魚就成為台灣地道美食喇。
花蓮新站虱目魚地址 : 花蓮市國聯三路6-1號 (花蓮火車站前站附近)
花蓮新站虱目魚電話 : 03-8357816
營業時間:下午17:00~01:00

7)王記茶舖
以中式復古風為主題嘅王記茶舖,將東方人文同埋傳統茶藝結合,加上超有中國風的裝修環境,喺呢度叫杯皇牌珍珠奶茶,好好享受花蓮的慢生活,傾下計睇下書真係一流。

花蓮的王記茶舖有兩間分店:
一間係王記茶舖人文茶堂-中山店
另一間係王記茶舖人文茶堂-明心店

8)花蓮著名水果 – 芭樂
喺夜市就會見到,當地出產,好新鮮好好味,一定要試下!

9)三星蔥餅
除左炸彈蔥油餅外,有另一款蔥油餅都好好食
就係三星蔥餅,花蓮同宜蘭都算近,宜蘭三星最出名嘅三星蔥,黎到呢度就由配角變成主角。因為食落口好香好甜,味道唔強烈,夾喺餅入面再煎香,口感一流

花蓮夜市都有好多

最後就係烤肉串:
夜市又會見到好多,除左網上有人講呢間之外,有一間有猛男燒的,都好多人食下: