Home 香港玩樂 【梅窩必食推介 】星期日才吃得到的秘製蕃茄蟹檬 順化辣雞檬

【梅窩必食推介 】星期日才吃得到的秘製蕃茄蟹檬 順化辣雞檬

8057

小編有個由細到大住長洲的朋友,佢成日都呻逢星期六日,長洲就會變得人山人海。無辦法啦,香港土地面積不大但人口就非常稠密,真係連想搵個遠離煩囂的地方hea吓都有難度。梅窩無長洲、南丫島咁多遊客,就算星期日嚟到都覺人煙稀少,空氣零舍清新。

其實放假唔一定要安排好多節目,去離島散下步、望下海,食碗超有滿足感的檬粉就已經舒壓不少。  

津津食店是梅窩人氣食店之一,招牌蕃茄蟹檬得星期日供應,數量有限,賣完就無,大部份的梅窩居民都知道有幾好食。小店地方不大,經常爆棚,幸好有戶外露天座位,曬著陽光嘆返碗檬粉勁寫意。

蟹檬一上檯就香到不得了,大大件蟹肉,仲有啲用嚟煲湯底的豬肉,非常新鮮美味!而且大大份,絕不欺場,食完成個人超有滿足感。當日小編大概下午三點左右嚟到津津食店,大概半小時後就賣完了,所以建議大家早少少嚟。

另外,鍾意食辣的朋友可以挑戰一下越式順化辣雞檬,辣得嚟好過癮,小編仲叫咗杯咸檸梳打解解渴。由於食量有限無試到第三款蕃茄牛腩檬,聽聞蕃茄湯底一樣咁香濃,牛腩仲勁腍。宜家諗起呢三碗檬粉都想搭轉船入梅窩食呀。

備註:小店僅限星期日限定供應三款湯檬(蕃茄蟹檬、順化辣雞檬和蕃茄牛腩檬),唔好睇錯日子呀!

津津食店(地址:大嶼山鄉事會路35號地下)