Home 投資理財 【2018更新】連信用卡就得 香港人唔使開大陸銀行戶口都用到微信支付內地錢包

【2018更新】連信用卡就得 香港人唔使開大陸銀行戶口都用到微信支付內地錢包

62257

 

呢一兩年返過大陸玩都知道,用手機微信支付已經成為大陸人日常生活一部份,佢地搭車買餸出街食飯做咩都可以手機QR Code過數,甚至去到一個地步就係如果你無用微信支付就變得好唔方便。

2017年下半年時,我地就搵到方法,香港人只要預早北上開定一個內地銀行戶口,再入錢落去連結微信支付,都可以一樣喺大陸用到微信支付個內地錢包。方法雖然有,但不過可能都有唔少人覺得麻煩。

直到2018年年頭,我地發現微信有一個重大更新,就係微信支付個內地錢包,都可以接受香港人平時用開的信用卡了!咁即係大家只要連左張卡,就可以喺大陸度扣到款用到微信支付了。

 

微信支付錢包基本概念:
由於內地同香港嘅銀行唔可以直接有連埋,所以成個生態係斷開左。內地版微信錢包還內地版,香港版還香港版。假如有大陸朋友比紅包你而收到錢,係只可以喺大陸用,而過唔到錢黎香港呢邊的,相反一樣。

如何切換微信支付錢包地區?
喺「我的設定」=>「錢包」=>右上角3點果個Menu就見到切換錢包地區

想喺大陸用微信支付的解決方法:

1)香港人上深圳開一個銀行戶口,再連埋微訊支付銀包
好處:充值再入錢,慢一出事都有個限額
壞處:唔方便,要北上搞一次 (甚至行幾轉)
2)將香港信用卡連結微信錢包
好處:方便,唔使北上開戶口
壞處:保安問題,比人狂碌卡就煩

更多資料:

【實用教學】香港人點樣開通微信支付內地錢包? 三個步驟其實好簡單

【多圖教學】香港人如何切換微信支付中國錢包? 超簡單兩步完成