Home 深圳玩樂 【深圳東方園】最熱門按摩大場 星期六日實在超多人 就連大堂都無位坐!

【深圳東方園】最熱門按摩大場 星期六日實在超多人 就連大堂都無位坐!

21592

平時上深圳玩,好多時都會揀按摩過夜,當中最出名都可能有聽過東方園。
咁佬小編就硬係要去下體驗下,但可能因為星期六日去,撞正放假太多人所以經歷就麻麻,不過以規模黎計就的確係行內最好 (女技師都係)。

講返基本野,
東方園
位置就喺落馬洲果邊,近水圍,或者福民站喺水圍出口行3分鐘就到。
羅湖同皇崗都係無安排接送車既,佢地話福田有車但唔知邊度有得上

價錢就睇無點玩:
大堂單鐘$79起
中式按摩$169起 (小費50+)
油按又或者想舒服啲就預備得鬆動啲啦

文字實地經歷(圖片就係網上搵的):
當晚一行二人,大概星期六晚食完個探魚過去9點左右。
換好衫一入大堂就有幾個美容妹過來問你想按咩,話而家大堂無位,想坐都無,但美容熱石果啲就即刻有房。心諗都係推左佢,大堂都未去睇過無理由比人Sell走左,點知一去到大堂好似排隊睇醫生咁,唔單止無位,就係等位D鄧仔無呀,場內有成10幾人企喺水果區果度。再走去電腦揀下,當值空閒既技師都無埋,無論中港泰,足浴定Spa都係五隻手指數得完。

最後搵經理排隊等位,之後餐廳食下野,不過又幾好食。
都等到既,不過就認真太多人喇。

按左D咩同接邊個plan最好?
下回分解。