Home 投資理財 北上必備手機錢包App:兩大龍頭支付寶 微信支付 一定要有!

北上必備手機錢包App:兩大龍頭支付寶 微信支付 一定要有!

16700

【使用教學】10月1日起WeChat Pay HK香港版微信錢包都可以直接喺中國大陸度用啦!

準備北上深圳玩,一定要做足準備!

內地手機支付相對成熟,而家去便利店買枝$2水都用手機比機,而手機比錢之中,大部分人買野都會用兩大龍頭手機支付APP:阿里巴巴系列的支付寶同埋騰信既微信入面的微信支付!

返大陸就睇下你去開邊頭,深圳地區的話就主要為深圳做基地既微信支付(其實兩邊App都得),但佬小編最近去左轉上海,以蘇杭起家既阿里巴巴,當地食小籠包既餐廳竟然只收支付寶而沒支援微信支付(開埋名係上海黃河路間佳家湯包)。有見及此,所以都係開定曬兩個支付App比較好

先講微信支付:
有微信就得,我的設定,錢包,右上角設定,切換錢包地區就有:

但原來唔少新微信用戶,打開個人錢包果度,無論點搵都係無左個切換錢包,今篇就講一講個概念同埋到底點樣解決呢個情況。

基本概念:
由於內地同香港嘅銀行唔可以直接有連埋,所以成個生態係斷開左。內地版微信錢包還內地版,香港版還香港版。假如有大陸朋友比紅包你而收到錢,係只可以喺大陸用,而過唔到錢黎香港呢邊的,相反一樣。

解決方法:
你要先從朋友或者微信官方收到最少$1,從而開通中國錢包

但要收呢一蚊,又要先實名認證

即係話香港人要上深圳開一個銀行戶口,再連埋微訊支付銀包
好處:充值再入錢,慢一出事都有個限額
壞處:唔方便,要北上搞一次 (甚至行幾轉)

【實用教學】香港人點樣開通微信支付內地錢包? 三個步驟其實好簡單

到支付寶:

香港人點樣大陸版支付寶?解決方法-實名認證:
開通大陸版支付寶,需要實名認證,流程為:

  1. 下載支付寶手機APP
  2. 打開餘額地方會發現需要補充身分信息
  3. 補充身分信息就是實名認證,當然也可以用銀行卡或大陸身分證認證

留意香港人必需用掃臉驗證才能以港澳居民來往內地通行証作認證。

就算開左大陸版支付寶,但入錢方面就好煩,比教好的方法係預備埋大陸銀行戶口,咁就可以真正搏通到。

【實用教學】香港人想開通大陸支付寶電子錢包 過到實名認證就得

【出發前預備】香港人返深圳開銀行戶口 所需要的4樣重要文件!

【多圖超實用】香港人返深圳開銀行戶口超簡單 – 無需內地地址證明就成功

【實用教學】香港人開內地實名認證手機號 – 用中移動每個月只係$28人仔仲有2GB上網流量