Home 旅行遊記 【深圳國貿金光華】除左喜茶、海底撈之外 不妨試下排隊人氣店 – 太二酸菜魚

【深圳國貿金光華】除左喜茶、海底撈之外 不妨試下排隊人氣店 – 太二酸菜魚

35301

港人放假日便上深圳玩係個大趨勢,Facebook同Instagram成日都見到唔少朋友都影相打卡,如果唔係太熟路又想去玩下既話,深圳國貿站既金光華商場,呢個商場感覺有少少似香港又一城,除左名店之外,餐廳數目同埋質數都有返咁上下保證,而重點就係唔太貴,一般人仔150已經食到好豐富。今篇就一於講下金光華有咩好試。

前往金光華廣場的方法:
1)由羅湖關口行過去
其實因為真係勁近,一出左關口直出,連搭地鐵Check袋入閘都慳返,搭一個站不如直接行過去,都係5分鐘左右

2)如果你由其他地點過去,就地鐵國貿站,佢有個地底出口,又或者出左地面再過去

金光華廣場食店好多,除左有齊喜菜,海底撈之外,今次仲數多間超人氣排隊食店 太二酸菜魚!位於金光華6樓,一去到就會見到排曬長龍。

間店雖然叫太二酸菜魚,有酸菜又有魚,但就自稱酸菜好食過魚:

門口就貼左好多Rules:

金光華間店勁多人排:

最出名當然係食大盤魚:

下次可以去試下。
地置:
深圳國貿金光華廣場6樓

 

【深圳酸菜魚】太二酸菜魚超多人排隊食唔到? 仲有呢幾間都可以考慮一試!