Home 生活智慧 【實用教學】Instagram Stories點樣Save影片及圖片?手機用一個App就得!

【實用教學】Instagram Stories點樣Save影片及圖片?手機用一個App就得!

8712

Facebook而家越來越少人用,大家都轉曬場去玩IG。
而玩IG方面,大家都好少出Post,最鍾意就係玩Stories,因為Stories夠多元化,唔單止可以加公仔樣,又可以加GIF,仲要係24小時後就會自動Delete,岩曬放D動態上去D Fd睇。

有時碌人個Stories,見到正野又想Cap低,相就可以,但如果係片的話,想Save低都有方法既,今次就教大家用一個方法,可以Save喺手機度。

就以早前最近拍過網劇《反黑》同埋電影《同班同學》既郭奕芯Ashina為例子,佢喺IG登左段水著既相同片,雖然得4秒,但都相信好多人都好想收藏比個支持佢,今次就借用Ashina來做一個例子吧。

教你Save IG Stories影片:
1)想Save低的話,要用到第三方既app
去到App Store搜尋位置打Repost,出左兩個App都可以既,今次就用了左邊個App
-好處:可以下載到Stories
-唔好處:你要喺呢個App度登入自己個IG Account
(可能有privacy風險)

2)入到個App,Search返自己想搵既IG account, 再揀Stories

3)就會見到佢最近既Stories,入到去,右上角個Menu

4) 打開Menu, 揀保存
放心,你唔會真係Repost左去你個Wall度既
Save左落手機Camera Roll

相同片都得架

 

 

下次見到IG Stories有正野,都有方法啦。

圖片來自 jdailyhk.com