Home 深圳玩樂 【深圳牛肉鍋】打邊爐唔好再海底撈 呢三大潮汕牛肉火鍋你一定要試!

【深圳牛肉鍋】打邊爐唔好再海底撈 呢三大潮汕牛肉火鍋你一定要試!

30352

香港人上深圳玩,點少得火鍋!火鍋勝地深圳,唔好再掛住海底撈喇,呢期就好流行潮汕牛肉火鍋!今次就搵左當中三間好潮既的牛肉火鍋,分別是最老字號的福合埕、屹立30年不倒的潮汕大目、仲有後起之秀八合里海記,三間總有一間岩你。

【深圳汕頭八合里】深圳當地朋友介紹 識叫一定要叫呢3款牛肉! 脖仁 /五花趾 /三花趾

潮汕大目牛肉火鍋城(皇崗旗艦店)

地址:深圳福田區皇崗村市場北座1樓
電話:+86 755 83988118
營業時間:10:30am-4am
交通:深圳地鐵皇崗村站C2出口

百年老字號福合埕牛肉火鍋店

地址:深圳福田區巴登街濱江大廈8號鋪
電話:+86 755 82332267
營業時間:11am-2am
交通:深圳地鐵紅岭南站

汕頭八合里海記牛肉店 (東園店)

地址:深圳福田區東園路44號
電話:+86 75582229411
營業時間:11:30am-2:30am
交通:深圳地鐵紅岭南站

【深圳過夜】打完邊爐玩夜左要搵地方過夜 嚴選3個平價過夜好去處!

【深圳汕頭八合里】深圳當地朋友介紹 識叫一定要叫呢3款牛肉! 脖仁 /五花趾 /三花趾