Home 深圳玩樂 【深圳喜茶半日遊】實地發現原來喜茶又有雪糕!試食夏日限定「芒芒冰淇淋」

【深圳喜茶半日遊】實地發現原來喜茶又有雪糕!試食夏日限定「芒芒冰淇淋」

1734

香港人最常去既喜茶,除左芝士茶之外,今個夏天仲有啲限量版雪糕,仲要係得萬象城有,之前小編去過食喜茶新出雪糕,最近唔小心又去多左一次,發現個Menu原來會換!

今次就帶大家睇下。

7月頭就出過一篇,係試黑糖波波:
小編也出過一篇文教大家萬象城點去?《點樣去萬象城果間喜茶食雪糕?多圖有地圖超簡單帶你去》

到今次8月再去,一到門口見到換咗張Poster
原來係有芒果!

就連餐牌都轉咗

即刻買來試食:
新出嘅芒芒冰淇淋

總共有三層
第一層:雪糕
第二層:切好一粒粒嘅芒果粒
第三層:脆波波,圓形嘅脆波波食落好似係椰果整

其他雪糕:

再講一次,點去喜茶?

 一過關就直接去搭地鐵去大劇院站 
由羅湖搭去大劇院站 $2蚊雞人仔,到站後就去F出口出:
出左F出口之後見到Book書城,過左佢後面就會見到好大個商場,就係萬象城了:

整左張圖:(C出口都得,但我地再去發現F原來仲近D)

第三:去萬象城喜茶:
入左去萬象城之後,去到中間庭圓穿過化妝品果度一出轉右就係喜茶Black:

【深圳地鐵教學】原來深圳地鐵App可直接連微信錢包 掃一掃就入閘唔使再排隊換銀仔!