Home 深圳玩樂 【深圳地鐵教學】原來深圳地鐵App可直接連微信錢包 掃一掃就入閘唔使再排隊換銀仔!

【深圳地鐵教學】原來深圳地鐵App可直接連微信錢包 掃一掃就入閘唔使再排隊換銀仔!

17342

成日都上深圳,遇到搭車搭地鐵時,唔想成日都換銀仔?
想信老手都間中會帶定一張深圳通旁下身,佬小篇就大概10年前就買左一張深圳通,個用法就好似香港八達通咁,預先入定$100人仔,入閘前拍一拍等佢慢慢扣。

丫,到最近唔見左。又咁岩要去深圳,頭幾次都好麻煩,但又見到個地鐵廣告不停Sell人用手機比機,開頭都係唔肯試,但入銀仔又真係好煩,入鄉隨俗就試一試,我仲Cap曬圖等大家自行決定用唔用好。

 

先再講下現時搭地鐵既幾種比錢方法:

 

1)每一次都入銀仔
你有銀仔或者散紙就直接排,但有時得張毛主席又唔收,唯有去到票務處先換銀仔,再去返部機度買票。打開部機,手指指去咩站,入錢,找錢拎圓型錄色Coin,入閘,出閘。

2)預先買張深圳通
每次就唔使再去排部機,好似香港日常八達通咁入閘出閘扣錢

3)去部機度排隊,再用手機微信錢包掃一掃比錢換個入閘綠色Coin

4)全手機,用深圳地鐵個App,再搏微信錢包,之後每次入閘前,打開個地鐵App,有一個QRCode,用個QR Code來入閘出閘

去到地鐵,好多廣告引你用APP:

 

用唔用個App 既考慮要點:

1)安全問題
個App係免密碼直接扣錢,前題係只要有個QR Code就得
同埋你去邊度既所有資料都比700知道曬

2)你本身有無得上網,有無大陸電話,有無銀行戶口
假如你睇得佬假期多,相信已經一步步開齊曬電話,銀行,同埋微信錢包,成為半個大陸通。呢個情況下就可以直接下載個深圳App,因為要入呢D資料。

登入同埋連微信既流程:

1)打開後,點個QR Code
就會叫你入資料:

2)叫你連個錢包:

3)被迫入左去wechat:
我個Wechat無朋友無野睇,由得佢

連埋個工行
之後你可以選係直扣銀行定係錢包餘額

最後有左呢個App後係幾方便的
相信黎緊都係會引多D人用,甚至有一日會喺香港見到呢D野

有好有唔好,但係發生緊既野。