Home 旅行遊記 【深圳整電話爆芒】華強北整換Mon比起香港平一半!$ 200人仔15分鐘喺你面場即前整好

【深圳整電話爆芒】華強北整換Mon比起香港平一半!$ 200人仔15分鐘喺你面場即前整好

18651

而家個個都一人幾機,周不時都會唔少人跌左個電話爆芒,呢個情況係好心痛!

自己都試過好幾次,爆左芒後去問下Apple原來要成千蚊先整到,而先達都要$450-600不等。要花多幾百蚊不如等下一款新iphone出先換啦。

後來有朋友見到我成鬼日都拎住個爆電話,話不如下次一齊北上返大陸去華強換Mon,只係$200幾蚊仲要10分鐘就搞掂,之再順手去食餐好,行程一流,即刻起程!

最底有片!

出發前預備: 

深圳有一個地方叫做華強/華強北,果度係深圳既電子集中地,之前甚至有外國人喺華強買零件自己都可以砌到一部電話出來。而華強果度可以整手機,整Mon,買電子零件,配件喇趴樣樣齊,係一個超大版既深水步黃金。

華強地點同交通都好方便,喺羅湖上少少,直接有一個地鐵站叫華強北站,綠色線就到,唔使轉線。

北上華強路站A出口出

一出去就見到華強電子世界

我地就入到去隨意問左地下果幾間,見門口第一間個哥仔幾有誠意
問完都係$220人仔就即時Go (後來自醒起應該可以講下價,但聽到$220就開心到即時話可以一戰)

之後佢就喺你面前即場拆機維修
唔怕會入你密碼睇你D野 (都係網上J圖多,睇到都無咩所謂)

小編用15分鐘速整望哂成個過程,唔驚佢換零件!