Home 奇趣熱話 中文老師Miss潘北上搭滴滴打車遇險被禁錮 幸好無事成功甩身

中文老師Miss潘北上搭滴滴打車遇險被禁錮 幸好無事成功甩身

12083

大陸最近就發生左滴滴打車女乘客被姦殺事件,引起公眾關注。而亦香港亦有女事主遇到同樣類似事件,但幸好成功甩身。當中女事主亦有上到東張西望分享經歷:

話說潘小姐上個月因為工作上到廣洲,因為買唔到車票而轉用滴滴打車,就遇到被禁錮事件,指當時司機車到偏遠地區要加錢,事主表示司機主要為求財而不是色,最後幸好甩身:

原來潘姓女事主,就係於網上拍YouTube講解中文範文,以新派手法研讀柳宗元《始得西山宴遊記》既女教師Miss Poon:

女教師拍YouTube片講解中文範文 新派手法研讀柳宗元《始得西山宴遊記》

中文老師Miss潘拍片教文言文廣受歡迎 好有誠意咁一字膊出鏡再送免費改文服務
而喺連登都有開到Post:
我係黑滴女事主
https://lihkg.com/thread/805395/page/1

最後最後引用:

「最後,唔好問我點解咁蠢坐滴滴黑車,嗰下買唔到高鐵票又唔識搭咩車,我都好後悔,不過更加後悔係講咗件事出嚟,令自己再次陷入險境。

(五毛可以繼續話我係作嘢,你覺得安全你咪繼續搭,我唔阻你。)」

圖片來自東張西望、Miss Poon IG及YouTube
https://www.instagram.com/miss_punpun/