Home 機票酒店 【宜蘭溫泉民宿】大漁日和 – 台灣也能感受日式溫泉旅館一泊二食體驗!

【宜蘭溫泉民宿】大漁日和 – 台灣也能感受日式溫泉旅館一泊二食體驗!

894

香港去台灣只是一個多小時的航程,星期五晚下班就可以馬上出發來一個輕旅行!而近年因為交通方便,由台北去宜蘭只是一個小時之內,因此宜蘭成為了台北的後花園,亦即係香港人的後花園啦。

去宜蘭有咩最出名?當然係宜蘭礁溪既溫泉,而當中就有一間超有日式風既溫泉民宿整之出名,聽說要Book都好難。到或係Book左機票先家係Book左大漁日和先?真係一大難題。

講返大漁日和,佢係一間擁有高好評的美食溫泉民宿,提供一泊二食體驗,即係入去住一晚,包晚餐和第二日的早餐。民宿外表看來像一間普通的小村屋,但一入到去就見到木系裝橫,充滿和式感覺。

門口入面是公共空間和廚房,還有影碟及書可以免費借閱,二三樓則為房間,滿滿日式風情,光潔舒服。每一間房間都有檜木溫泉池,想享受高私隱度的溫泉風呂最適合不過。

喜歡泡溫泉的人不妨「三泡」以放鬆身心。
三泡:
1.入住後,晚餐前
2.晚餐後,臨睡前
3.翌日早餐前

晚餐則是當地新鮮食材而製,全部都好精美新鮮,睇相都不得了。晚餐套餐包括前菜、魚生、烤魚、鍋物、湯和甜點,早餐則有數款自製的醬菜、青菜、烤魚、三星蔥蛋,配以白粥。

 

去宜蘭住呢一間大漁日和,絕對唔需要再出去了。再加上親切有禮既民宿主人和員工都是令人想一來再來的原因。