Home 深圳玩樂 【西九龍高鐵站搵食篇】高鐵車站到底有咩好食? B1層餐廳逐一睇

【西九龍高鐵站搵食篇】高鐵車站到底有咩好食? B1層餐廳逐一睇

15536

港深高鐵最近通車,搭上高鐵前,當然最關心係有啲咩嘢食。

原來西九高鐵站既餐廳共分開兩層,之前有篇《西九龍高鐵站餐廳列表!出發前預先揀定食咩就唔怕遲到》都有列哂有咩食。

呢篇會講述B1層每間餐廳食物和簡介。

1.添好運點心專門店

添好運點心專門店面積有5000方呎。是享負盛名的點心店,開設不足一年已獲國際飲食權威米其林評為一星級食肆,更是全球最廉宜的「星級食府」。店鋪的點心「即叫即蒸」,以脆皮叉燒包、蘿蔔糕及糯米雞等名聞。

地址:尖沙咀柯士甸道西3號香港西九龍站B1M夾層1號舖

營業時間:星期一至日 10:00am-10:00pm

2.春水堂

春水堂早有「珍珠奶茶始祖」之稱,在西九龍站開張更吸引不是人到臨一嚐。店舖提供23款外賣台式飲品,日後更會提供台式便當和小食。即使帶上高鐵食和飲都冇問題!為了保來水準,春水堂香港分店所用的珍珠、茶葉和食材都是台灣直送,調茶師亦曾特地到台中的春水堂總店學藝,與總店要求一模一樣!

地址:尖沙咀柯士甸道西3號香港西九龍站售票大堂B1層5號舖

營業時間:星期一至日 8:00am-11:00pm

3.美心MX

美心MX是香港著名的連鎖快餐店,相信大家都唔陌生。食物充滿香港快餐特色,有分早市、午市、茶市和晚市。

地址:尖沙咀柯士甸道西3號香港西九龍站售票大堂B1層6號舖

營業時間:星期一至日 7:00am-9:30pm

4.Starbucks Coffee 星巴克咖啡

想簡簡單單想飲杯咖啡,食件Cake。Starbucks一定係首選!除了咖啡外,亦有茶飲等飲料,以及三明治、糕點等點心類食品。

地址:尖沙咀柯士甸道西3號香港西九龍站售票大堂B1層7號舖

營業時間:星期一至五 7:00am-10:00pm、星期六 7:00am-10:30pm、星期日 8:00am-10:00pm

5.魚尚

趕時間又想食平價外賣壽司,魚尚都係一個很好的選擇!魚尚仲推岀咗當店限定嘅「鐵路便當」,大家帶上高鐵享用都得!

地址:尖沙咀柯士甸道西3號香港西九龍站B1-7號舖(即離境大堂星巴克旁)

營業時間:星期一至日 11:00 am – 9:30 pm

6.輕。快翠

「輕。快翠」主打地道港式輕食。提供地道港式輕食的茶餐廳。餐廳全日提供翠華經典的特色脆嘩奶油豬、菠蘿包及招牌港式香滑奶茶等地道美食。還提供全新的全日常餐,例如沙嗲薄切豬腩片即食麵。

另外,素食嘅朋友都啱食,因為「輕。快翠」與Green Monday合作推動素食,推出「芝士植物牛肉炒蛋漢堡包」,即使唔係食素嘅你都可以一試,食得健康D!

地址:尖沙咀柯士甸道西3號香港西九龍站售票大堂B1層4號舖

營業時間:星期一至日 11:00 am – 9:30 pm

圖源:魚尚Facebook、Google網上搜尋

想睇B2層可以瀏覽《西九龍高鐵站B2層餐廳逐一睇》

 

想睇更多高鐵資訊:

西九龍高鐵站有咩食?《西九龍高鐵站餐廳列表!出發前預先揀定食咩就唔怕遲到》

深圳北站有咩玩?《嚴選深圳北站周邊5個附近值得一去嘅好去處!》

廣州南站附近有咩玩?《廣州到底有咩玩?數一數最新熱門既5大必去地點》