Home 深圳玩樂 【用美團買喜茶教學】Wechat Pay香港可以直接喺大陸用「美團」買喜茶外賣同團購啦!

【用美團買喜茶教學】Wechat Pay香港可以直接喺大陸用「美團」買喜茶外賣同團購啦!

8811

大陸就一定要用微信錢包,但其實大陸被微信同香港版Wechat Pay係兩樣野來,兩邊個錢包唔通用,搞到我地香港人北上返大陸,就算打開左個wechat pay都比唔到錢。雖然之前佬假期就出過教學文章,但其實都係唔太方便,直到最近10月1日起,香港版wechat pay用戶終終都可以直接喺大陸度同,而且首批支援到中國必備既美團App,以後就可以好似當地人咁直接用手機買美團啦。

以下就來一個教學:

1)確保WeChat是6.7.2或以上的版本

2)打開個人,錢包,香港版本錢包

3)填埋個銀行卡(Visa /Master信用卡)資料隨時入錢:

好喇,當預備好之後
就下載返個美團App:

第一:先用個App搵最近既喜茶,再揀定野飲
填埋收件資料:

之後就結帳,連到錢包比錢
會自動對返做港錢咁收

成功比錢!就有個單號
之後就等收貨~

下次去開就唔使等咁耐啦!