Home 深圳玩樂 【萬象天地酸菜魚】湖水綠做主色嘅姚酸菜魚 – 可能係女生最愛打卡的一間!

【萬象天地酸菜魚】湖水綠做主色嘅姚酸菜魚 – 可能係女生最愛打卡的一間!

6905

【深圳按摩行程2019】週末北上深圳按摩過2日1夜鬆一鬆 免搭車唔使$500蚊

 

假日去深圳吃喝玩樂,除左打邊爐同喜菜之外,酸菜魚都係香港人好鍾意食既一樣。而講到酸菜魚,除左太二之外,佬假期就食過姚酸菜魚都一樣好值得去。

在環境、食物同價錢上都好吸引。位置就有好幾間的,而我地就去左深圳萬象天地,誠品入面果一間。

地址:
深南大道9668号华润城万象天地诚品生活2楼L215号

如果你身在萬象天地又在搵餐廳?都可以一試。

食左姚酸菜魚:

 

位於深圳誠品入面:

深圳要食酸菜魚就有好幾間,當中除左太二之外,就要數到姚都係其中一間最出名。以Tiffany Blue做主色:

再睇埋餐牌,有兩款魚做主食:
招牌酸菜魚,同埋番茄鱸魚

姚既酸菜魚係辣既,仲要係無得點少辣
如果唔食得辣的話,一係就一來到時就整走D辣椒,一係就直接叫番茄味

D魚好滑,係幾好味
*後話: 我地一行4人,叫左個中Size既魚
但點知來到後變成細份,職員見我地已經食緊就沒有收返,話食完後再比多一份中既我地,即係最後食左一份細+一份中Size…..

不過呢一間姚酸菜魚就比較細間,位置唔係太多
排隊等位人龍都幾長下。