Home 香港玩樂 【旺角素食自助餐】新派素食自助餐廳「無肉食」 $68起午市自助餐選擇多

【旺角素食自助餐】新派素食自助餐廳「無肉食」 $68起午市自助餐選擇多

4802

出街食飯食得多,有時都想食得健康啲,減少罪惡感,間中食吓素就可以減輕腸胃負擔。

位於旺角洗衣街的新派素食自助餐「無肉食」位置一流,好易搵到,裝修簡約工業風。午市只喺68蚊,粥粉麵飯、冷盤小吃、熱菜、炸物甜品任君選擇,小編大愛涼拌木耳和青瓜,清爽又開胃,無味精湯更是一絕,當日是菜乾湯,適逢天氣又乾又凍,飲完勁滋潤呀!小編都幾鍾意食素但最怕食到扮肉的素刺身、素叉燒等等添加色素、增味劑的大豆產品。因為既然要食素就當然要食返素的原形啦!

熱菜的蔬菜配搭唔算好有驚喜,但勝在好啱香港人的胃口。炸物好出色,炸春卷、炸雲吞都喺必食之選。全素蛋糕同樣有驚喜,無落雞蛋仍然濕潤柔軟,甜度適中,食多幾件都唔怕。

餐廳採取自助服務,食完記得做埋餐具分類先好埋單走人呀。在場所見,座無虛席,大家無論是午市或晚市都要記得早啲訂位。

無肉食 Ahimsa Buffet

地址:旺角洗衣街88號2樓(近旺角中旅社)

電話:28892938

午市:11:30-15:30

晚市:18:00-22:00