Home 投資理財 【實用教學】香港人點樣開通微信支付內地錢包? 三個步驟其實好簡單

【實用教學】香港人點樣開通微信支付內地錢包? 三個步驟其實好簡單

271702

【使用教學】10月1日起WeChat Pay HK香港版微信錢包都可以直接喺中國大陸度用啦!

【2019最新整合】香港人返深圳開銀行戶口 最常見的五大問題!

騰訊股王日日升,除左遊戲之外,其中一個主力就係微訊入面嘅支付功能。喺內地無論你買幾多錢野都好,少到買報紙幾蚊雞,只要用手機打開微訊掃一掃就過到數。

不過呢個方法只限內地版微訊,而香港人就算開左Wechat Pay同連結左信用卡都好,都係過唔到錢入內地版錢包,喺大陸都係比唔到錢的。

北上必備手機錢包App:兩大龍頭支付寶 微信支付 一定要有!

其實香港人要開內地版微信錢包都好簡單,只要預備三樣野就可以過到實名認證同埋Chok到個內地版微信錢包出黎(有部份人係只得香港錢包,整極都極唔到個內地版微信朋友出黎),呢一篇文就係一個實用教學,一齊睇睇。

基本概念:
由於內地同香港嘅銀行唔可以直接有連埋,所以成個生態係斷開左。內地版微信錢包還內地版,香港版還香港版。假如有大陸朋友比紅包你而收到錢,係只可以喺大陸用,而過唔到錢黎香港呢邊的,相反一樣。

解決方法,就係香港人上深圳開一個銀行戶口,再連埋微訊支付錢包。

開通內地微信錢包需要資料:

1)內地實名認證手機號碼
2)內地銀行戶口
3)開埋內地銀行戶口嘅網上理財

有齊呢三樣野,基本上已經可以過到內地版微訊支付既實名認證而成功開通到啦!
而到底點樣預備好上面呢3樣野,我地會喺下一篇有詳細介紹的。

【常見問題教學】香港人微信點解無得切換中國大陸錢包? 記得要先完成實名認證

記得留意!

【出發前預備】香港人返深圳開銀行戶口 所需要的4樣重要文件!

【多圖超實用】香港人返深圳開銀行戶口超簡單 – 無需內地地址證明就成功

【實用教學】香港人開內地實名認證手機號 – 用中移動每個月只係$28人仔仲有2GB上網流量

【多圖教學】香港人如何切換微信支付中國錢包? 超簡單兩步完成

【深圳地鐵教學】原來深圳地鐵App可直接連微信錢包 掃一掃就入閘唔使再排隊換銀仔!

 

【大陸翻牆用WhatsApp方法】北上深圳咩都用唔到?3個方法可以用WhatsApp上Facebook