Home Uncategorized 人在大陸發現唔見回鄉證同身份證點算? 羅湖關口補領方法詳情

[教學] 人在大陸發現唔見回鄉證同身份證點算? 羅湖關口補領方法詳情

15654

唔知大家有無適過發或發生過,返到大陸先黎唔見身份證或者回鄉證?
無論點都好,出門都係要小心D好。

萬一你個人係比較大頭蝦,成日唔見野,建議出門或者你北上前就應用電話影低所有證件+EMAIL 留底,方便真係唔見既時候可以對返資料。

又或者預先將身份證同回鄉證影印,比多一份Copy由同行人士Keep住,就算出事都好,都仲有後備方法。

如果上大陸玩既時候真係唔見左回鄉證可以點做?

  1. 有兩個情況: 1)如果喺廣東省外地方唔見,咁就唔好去到派出所報案。因為就算你報左案都唔會搵得返。另外就距離香港太遠,好難會幫手的。因此外省地區唔見就盡快返返來羅湖關口,但由於好多時搭火車都要用到回鄉證,唯一穿洲過省又唔使出回鄉證就係搭大巴。2)如果廣東省以內的話,就方便啲,去返羅湖就得。
  2. 深圳羅湖聯檢大樓七樓有個派出所,入到去大約花十分鐘完成報案記錄。到時無論點都一定要話係深圳市內不見,如果唔係佢地唔會跨區處理。呢個時候會要求你提供有相既證件証明身分,咁個影印本就相當有用。
  3. 有左報案紙後,去深圳火車站連廊2樓C4舖(深圳火車站與羅湖口岸大樓之間)中國旅行社辦理臨時出境手續。辦公時間: 0830-2130(節假日照常辦公)辦證費人民幣230元,上午辦理,下午可出境 ;下午辦理,翌日可出境。
  4. 最後返到香港就相對容易處理。搵入境處的報案室,填好表,影相,等大約一個小時左右,便可入境。

希望大家都出入平安。