Home 奇趣熱話 著名人體藝術攝影師Wanimal 首推中秋蓮蓉蛋黄月餅 – 限量500盒!

著名人體藝術攝影師Wanimal 首推中秋蓮蓉蛋黄月餅 – 限量500盒!

6454

著名人體藝術WANIMAL,定期都會喺個人網站上面發放佢既作品,每一張相都係美女、光影構成的藝術。亦吸引到唔少網民每日定期去吸收藝術感。

最近就見到WANIMAL網上推出左佢首個限量設計版月餅:
圖片來自Weibo

限量500 盒,唔知大家又會唔會收藏呢?

而關於WANIMAL,之前都有做過少少資料:
WANIMAL係內地攝影師,讀在中央戲劇學院舞台設計專業,畢業後教過書,之後去左美國留學。佢喺其中一篇訪問話過:「人體本身就是好看的東西,藝術其實就是為感官服務,好看好聽好吃好聽好聞好摸。」關於做模特兒的原因,「有的女生想留住青春,有的想有名氣,有的想用來做個人簡曆入行,有的為了刺激,有的是欣賞才氣,其實甚麼都不重要,最重要是能拍得好看」就係因為影相靚到藝術咁,無數女生都願意解衣做模特兒。

據說WANIMAL平時好低調少露面,而且99%既相都係無著衫,Jdaily好辛咁睇左佢個網同埋D訪問成粒鐘,終於搵到佢個真面目,同埋可能係唯一一張有著衫既相。

差不多係唯一一張無露既:

rsz_wanimal

部份精選 – 香港野外拍攝系列:

東邊街 – http://wanimal1983.org/image/147111180331

其他就自己再去個網度睇了http://wanimal1983.tumblr.com/archive