Home 生活智慧 【教學】iPhone登記左月費App 點樣做取消訂閱避免多扣款?

【教學】iPhone登記左月費App 點樣做取消訂閱避免多扣款?

3365

而家D App唔少都有月費訂閱功能,每個月比少少錢就可以用到升級功能,但有時訂左但用唔著就每白白比左錢。今篇就講下到底點樣可以喺App Store入面做到取消訂閱。

實例:
話說8月份時為左見明日花而登記左HMVOD試用一個月,都體驗過個App其實係幾好用的。只不過係我平時無咩時間睇所以用不著,就決定取消訂閱。
但喺個App入面係做唔到取消的,要去itunes度做Settings

情況:
如果喺App入面話想取消,係做唔到既,要去iphone Settings既iTunes度搞:

方法:

  1. 前往iOS 設定
  2. 尋找並選擇 iTunes & App Store.
  3. 按一下 Apple ID (你的Apple ID 電子郵件)
  4. 按一下 檢視Apple ID.
  5. 如果要求你登入的話,請登入。
  6. 向下捲動至 訂閱 ,然後輕按 管理。
  7. 選擇果個App並將自動續約滑桿設為「關閉」,或選擇「取消訂閱」。

搞掂: