Home 深圳玩樂 【大陸翻牆用WhatsApp方法】北上深圳咩都用唔到?3個方法可以用WhatsApp上Facebook

【大陸翻牆用WhatsApp方法】北上深圳咩都用唔到?3個方法可以用WhatsApp上Facebook

39045

雖然都多左人趁星期六日北上深圳玩一下,但由於大陸有網絡防火牆,好多我地平日用開既社交App同網都係去唔到既,如果唔翻牆的話,你去一去大陸就真係咩都用唔到。

今次就數一數幾個方法,講講到底點樣可以喺大陸度,照樣上到Facebook Instagram同用WhatsApp啦!

先講下背景:
由於大陸有太多控制,好多我地日常用既網同App都係上唔到既
難本上數一數就有WhatsApp、Facebook、IG,就連Gmail,Telegram都上唔到,真係與世隔絕

假如想北上又上到網,暫時諗到有3個方法
而個概念就係有兩個,一個係用海外漫遊在大陸用,另一個就係人在大陸以VPN方式翻牆出來。

方法一:
去鴨記買張廣東省用既上網SIM卡,每次過關前都換一換以漫遊方式上網
呢一張平靚正,好似仲喺香港咁上咩都無限制

方法二:
喺香港上定個大灣區上網Plan,我去過中移動問D詳情,職員都係話可以上到網上到Whataspp同Facebook的,但詳情幾多錢就下一篇再寫。

方法三:
去AppStore下載翻牆App,登入後就可以用了
我就係用呢個方法既,但由於呢類App都經常地被下架,都無話邊一個特別好用,講左出來又怕好快死。