Home 香港玩樂 秋風涼涼 三個風味十足又麻甩嘅露天大排檔

秋風涼涼 三個風味十足又麻甩嘅露天大排檔

988

秋風起,緊係想食D暖笠笠嘅野,再係露天大排檔又有自然風,真係好正。一大班人或者兩三知己,飲仲酒食大排檔吹水,都好適合同特別有Feel!

今次介紹三個露天大排檔俾大家!

1.慈雲山 三記飯店

香港地有懷舊風味嘅打冷的食店已經愈來愈少,慈雲山三記飯店則是屹立不倒的老字號。提供潮洲打冷、小菜咁。價錢又夠哂親民,除左慈雲山街坊之外,都有區外食客特登前來,因此都經常長期都爆滿。

而環境方面,連續有三間店鋪,可以選擇室外或者室內。而家秋涼就梗係室外有風味啦。

HKTV警界線都係度取景

而食物方面,除左有必食蠔餅,潮洲野之外
打邊爐都一樣好正!

地址:慈雲山蒲景里6號地下

營業時間:06:00 – 01:00

2.深水埗 愛文生

相信唔少人都睇過報道介紹愛文生,係正宗港式嘅大排檔。香港人一定有食過嘅懷舊小菜,在街頭露天明火煮食,夠哂鑊氣兼足料惹味!

環境方面,連續有四間店鋪,綠色鐵皮屋加全室外座位充滿八九十年代懷舊感。

睇下有咩必食

地址:深水埗石硤尾街1號地下B-C號舖

營業時間:17:30 – 00:45

3.新蒲崗 暌記潮州飯店

早上的新蒲崗工廠商廈林立,到夜晚其實新蒲崗有好多宵夜食市選擇,好似暌記潮州飯店。齊備潮州菜各款式,是一間老店。同樣係提供潮洲打冷、潮洲小炒咁。

地址:新蒲崗康強街32號地下12號舖
營業時間:18:00 – 01:30

圖源:openrice,HKTV,互聯網
又係時候約埋班Fd一齊去啦!