Home 娛樂電影 又有新劇追!《延禧攻略》原班人馬有新作《皓鑭傳》 吳謹言、聶遠、姜梓新都有份演!

又有新劇追!《延禧攻略》原班人馬有新作《皓鑭傳》 吳謹言、聶遠、姜梓新都有份演!

591

早前《延禧攻略》熱爆香港後,大家都意猶未盡,唔知仲有咩劇好睇。

當大家都好期待佢地會原班班底再度合作既時候,原來,製作人于正再度推出新作《皓鑭傳》,搵來當中原班人馬。 今次套劇同樣係歷史電視長劇,而吳謹言繼續當任女主角,仲有四位《延禧》嘅原班人馬,演員陣容強大和充斥熟悉臉孔。其中,令人注目的是吳謹言再度飾演有仇目報嘅角色,以及與聶遠再續前緣,發展感情線。

劇集的官方Weibo:

劇照:

套劇講咩?

新劇《皓鑭傳》以春秋戰國時期作背景,一部集宮廷、權謀、戰爭、愛情為一體的古裝大劇,充斥著不同嘅元素。御史李赫的女兒李皓鑭(吳謹言飾)慘被繼母賣給呂不韋(聶遠飾),呂不韋用計謀將皓鑭獻給了當時在趙國做人質嘅秦王孫異人(茅子俊飾)。李皓鑭最後在呂不韋指導下成為了秦國王子贏襄王的妻子,更生下秦始皇,史稱「趙姬」。

他們三個之間複雜嘅三角關係,令人期待會擦出咩新火花。

《延禧》三位主要配角再度演出,角色性格都有所轉變

奸角太監「袁春望」王茂蕾飾演秦孝文王

高貴妃譚卓則扮演秦孝文王最寵幸的皇后華陽夫人,一洗之後潑辣形象

「明玉」姜梓新則飾演殷小春

《皓鑭傳》已定將會於本月15日在愛奇藝播出,每周一到四各更新兩集。

大家準備零食睇。