Home 奇趣熱話 【少女心爆發】日本大叔扮日本女高中生 生活打卡照極可愛

【少女心爆發】日本大叔扮日本女高中生 生活打卡照極可愛

1769

生活中可能有時有一些事情很想做,但是可能礙於面子或怕尷尬而冇膽去做。而日本43歲的わか跟49歲的まさ就少女心爆發,扮日本女高中生打卡。

其實係有人見到日本女高中生鍾意係LINE到扮大叔Send Message嘅新聞,而靈機一閃,覺得調反轉由大叔扮女高中生都幾好,於是就帶住公司高層玩呢個模仿遊戲,發起人也表示「見到佢地本人都玩得咁開心覺得好欣慰」

仲引嚟唔少女高中生模仿返大叔模仿女高中生嘅情況,一齊睇睇少女同大叔嘅分別啦!

 

手握力嘅分別

View this post on Instagram

🤪🤪🤪

A post shared by Kanna (@inkya.no.mainithi) on

最後係大家都有玩嘅Snapchat

來源:IG,Twitter

https://www.instagram.com/waka.masa/?utm_source=ig_embed