Home 投資理財 【實用教學】喺香港找換店為內地微信支付錢包充值 半個鐘就搞掂 唔使次次都返大陸 !

【實用教學】喺香港找換店為內地微信支付錢包充值 半個鐘就搞掂 唔使次次都返大陸 !

43898

【使用教學】10月1日起WeChat Pay HK香港版微信錢包都可以直接喺中國大陸度用啦!

 

而家內地嘅微信支付錢包超方便,只要上到網,用手機一掃就可以比到錢。
無論食飯買野比錢個金額好大或者好細,都一樣方便。

不過扣下扣下好快就無曬,而個內地銀行戶口又唔係成日都有錢過落去微信個錢包度,唔通我次次都要返上去銀行入錢,再過落去微信錢包先用到?(其實我真係有好幾次係咁了)

後來呢個情況經當地人推介後發現有一個快捷方法。原來唔需要次次都北上入錢,只需要喺香港任何一間找換店,叫佢地過數去指定銀行戶口(即係你搏好左微信支付錢包果個戶口),咁大概30分鐘內就可以見到有錢到了。

做法:
1)去街頭隨意一間找換店 – 例如 許氏兄弟

2)同佢地講想入錢去邊個大陸戶口度:

3)之後好快就會喺個手機App度見到D錢了

以後入錢就唔使特登返大陸一轉啦。