Home 深圳玩樂 【深圳按摩攻略】東方園既古法空間 可能係最抵玩既plan

【深圳按摩攻略】東方園既古法空間 可能係最抵玩既plan

56175

去深圳按摩有咩策略?除左問老手介紹之外,上網搵資料都可能係好方法。
相信唔少人都喺準備出發之前搵下資料,唔想下下Drop money,今次就做左一個資料整合,得出一個結論,就係東方園既古法空間,可能係最抵玩既plan。

【深圳邪骨】大陸打風用大數據掃黃!1200人曾於足浴店轉帳超$600而被公安傳召


去到深圳玩,好多大場都係禁黃,但其實仲有好幾百種專呃水魚既推油項目,有時唔一定係最貴先有,又有時係先引你過來,做到一半得你肉隨針板上,再湯你水魚,假如你唔熟行情就好容易比人昆。

如果想試下的話,可以試下東方園既古法空間,起標價平,只係$308有90分鐘,只係比最普通果D中港泰貴$100左右。手法真係好古法,彈琴手會特別舒服,去到尾段如果想到位一點就加鐘一個鐘$149,另外就簽正常小費。(建議預備定個大陸版微信錢包,同埋入面200-300有人仔),所有野加埋雖然都唔算好平,但已經係綜合老手多次跌錢經驗得出來既介紹,而古法技師一般都會比中港泰後生,質素係有保證既。

足大家玩得開心。

東方園
位置就喺落馬洲果邊,近水圍,或者福民站喺水圍出口行3分鐘就到。
羅湖同皇崗都係無安排接送車既,佢地話福田有車但唔知邊度有得上

價錢就睇無點玩:
大堂單鐘$79起
中式按摩$169起 (小費50+)
建議:古法空間$308起
*星期六日人多,建議唔好喺黃金時間去

*以上內容經老手親身介紹及網上資料,不代表本台小編立場
敬請留意

返大陸玩唔可以無大陸版微信錢包  詳情申請方法:

【實用教學】香港人點樣開通微信支付內地錢包? 三個步驟其實好簡單

【多圖超實用】香港人返深圳開銀行戶口超簡單 – 無需內地地址證明就成功