Home 深圳玩樂 【深圳玩樂資訊】過左零晨12點後都唔怕 深圳皇崗口岸可以24小時過關

【深圳玩樂資訊】過左零晨12點後都唔怕 深圳皇崗口岸可以24小時過關

8308

開心既時間過得特別快,玩下玩下玩到過晒時間都唔知!過左零晨12點後雖然大部分關口都已經關閉,不過大家唔洗心慌,因為深圳皇崗口岸可以24小時過關,所以就算玩夜左都唔使擔心,因為一定可以過到關返香港。

人在深圳玩夜左想返香港,應該點走人?
1)用任何方法去深圳皇崗口岸
如果你係按緊摩,通常D骨場都有車去返皇崗口岸既
如果你係食完海底撈想返香港,搭個的直一般都係$30-50人仔內
搭過好多次都係安全同埋識路既

2)去到皇崗口岸之後,先過左回鄉證出境
之後順住條路去行,就會見到要比$10蚊雞搭黃巴士

3)之後落左車,就去到香港呢邊既落馬洲關口,用返身份證就可以了

皇巴士 - 新田公共運輸交匯處↔落馬洲管制站↔皇崗口岸(票價:港幣$10;全日24小時服務)

 

    • 過到返來香港呢邊,雖然無火車,但都有好多小巴出返去架:
  • 新界專綫小巴44B綫(通宵路綫:落馬洲管制站↔屯門碼頭)
  • 新界專綫小巴79S綫(通宵路綫:落馬洲管制站↔天水圍俊宏軒)
  • 新界專綫小巴616S綫(通宵路綫:落馬洲管制站↔旺角西洋菜南街)
  • 紅色公共小巴17線(通宵路綫:元朗水車館街↔上水新發街)

所以大家就算玩夜D都無問題!

【深圳過夜】打完邊爐玩夜左要搵地方過夜 嚴選3個平價過夜好去處!