Home 網上熱話 【切勿嘗試】印尼最近流行用衛生巾煲水飲 原因竟然係…!?

【切勿嘗試】印尼最近流行用衛生巾煲水飲 原因竟然係…!?

4014

衛生巾相信大家都唔陌生女性的生理用品,係女生嚟M個陣嘅超好幫手,防止血液外漏。但最近就發現竟然成為了印尼嘅年青人、無論男女受歡迎嘅物品,仲要用嚟煲水飲,真係難以想像!

究竟係咩原因會驅使印尼嘅年青人咁做呢?

點解會咁?!
原來將衛生巾煲過嘅水會含有毒素氯氣(chlorine),呢種化學物質會令人體有「輕飄飄」嘅快感、幻覺,情況如同吸毒,有上癮嘅感覺。不少想吸毒但又無經濟能力嘅青年以此取代。據說,若青年沒錢買新嘅衛生巾,還會到垃圾堆執返用過嘅衛生巾煲…

這種做法已經無從稽考幾時,只知道早在2016年已經存在,印尼政府也難以管制及壓制杜絕。

根據網上資料,直接攝取氯,會對神經系統產生嚴重影響,如果持續攝取更會引起皮膚、呼吸道的問題,甚至可能導致癌症。所以大家真係切勿嘗試!

健康要緊,切勿嘗試!

*資料來源:互聯網