Home 深圳玩樂 【深圳洗頭】去東門髮廊薑療加按摩初體驗 $60人仔埋單唔使比貼士!

【深圳洗頭】去東門髮廊薑療加按摩初體驗 $60人仔埋單唔使比貼士!

4848

最近佬小編又同幾個朋友去深圳考察遊歷,其中一個團友話早前同過其他同事去過深圳做薑療,話因為薑是對身體好的,就一於一齊去試下。

聽完介紹之後就預先查下資料:
薑雖然係一樣好普通的食材,我地常常都見到。但原來除左用來煮食外,就算外用都一樣有保健養生的作用,除了去濕、加速血液循環外,特別係對女士們好,因此唔少醫學都話可以舒援經痛、宮寒等情況。

今次呢一種薑療,就係以薑汁來洗頭加按摩肩部位置,有助減壓添。

先講下地點:
由於事前唔係查到好多關於邊度有得做薑療既資料,一路都以為係大型按摩中心入面,我地係直接被搭的士,一落門口就到。

呢間野叫「髮拉利形像設計」,地址就係羅湖中興路212號
叫的士都係就咁叫「曬布站隔離中興路口落,近維景酒店」

入去前唔記得左影下個門口:
一入到去,就去到呢D位訓低:

就有大媽來幫你用D有薑味既野洗頭,之後就按下肩頸
大概10分鐘後就再按下手,開始Feel到個頭熱熱地,Lala地(有D紅紅地)
之後就沖洗返

最後就有人吹埋頭:

$60人仔就搞掂
全程大概30-45分鐘
真的是深圳洗頭初體驗,第一次去呢一種髮廊!
如果有女士們同團,去呢個係幾好的