Home 奇趣熱話 香港廁所協會建議引入「女性尿斗」 副主席親自示範點樣用

香港廁所協會建議引入「女性尿斗」 副主席親自示範點樣用

7460

女性去廁所一向都要大排長龍,假若仲遇上骯髒嘅廁所板真係一件痛苦嘅事。香港廁所協會有見及此,認為當局能夠引入「女性尿斗」,配合埋「女性尿兜」,預計仲可以縮短一半的如廁時間。協會副主席熊志權也提到政府增設「女性尿兜」,所需佔用空間比起一般坐廁嘅廁格細,仲可以增加埋女廁數目,解決土地問題。

上網睇返資料,「女性尿斗」概念已經存在近100年,係外國常用於戶外運動或活動上,例如行山、音樂節、劇場活動、賽事場館等,俱有快速、衛生、節水、省空間的優點。

一提出就引來不少女網民質疑,為釋除公眾疑慮,香港廁所協會副主席熊志權博士親自示範點樣用「女性尿斗」。

完整片段,仲有女性用後感:

女性尿斗

各位女士們,有冇試過好急好想去廁所時,發現女廁大排長龍,排極都未到你去呢?今朝香港廁所協會嘅副主席熊志權嚟到晴朗為大家介紹「女性尿斗」,以後普及咗女士都可以好似男士們咁快速地如廁喇!「女性尿斗」嘅好處係縮減女性如廁同輪候時間,慳位之餘仲可以方便到孕婦、傷者、行動不便等人士使用,諗緊自己會唔會用尿斗前先睇下熊志權同主持張子君點講先!

Posted by 雷霆881 在晴朗的一天出發 on Sunday, November 18, 2018

 

雖然外國係好普遍,但對香港呢樣野就唔太熟悉,就算實施都要一段長時間學習和普及。

資料來源:雷霆881 在晴朗的一天出發Facebook,互聯網