Home 奇趣熱話 【無殼蝸牛】新版大富翁取消買地產賺錢變儲人生經歷 坦白寫實原因「反正你也買不起」

【無殼蝸牛】新版大富翁取消買地產賺錢變儲人生經歷 坦白寫實原因「反正你也買不起」

987

經典遊戲大富翁,相信係不少大人細路都有玩過。近年都推出過唔少嘅crossover版本,仲會按不同地區出唔同版本。不過近日美國遊戲公司孩之寶(Hasbro)新推出的「千禧世代大富翁」(Monopoly for Millennials),真係成為熱話,被譽爲最貼地嘅大富翁。

新版遊戲大富翁直接取消買地產賺錢的遊戲規則,外盒上印着標語更直接寫:「忘了房地產,反正你又買不起」。完全表達到個種感覺……

「大富翁」盒面招牌人物 Rich Uncle Pennybags已改經典形象,不再拿士的,而是戴上耳機和太陽眼鏡,拿著咖啡用智能手機selfie。

遊戲規則不再是購買地產賺錢、要對手留下過路錢。而係透過各種人生經驗來賺取分數。例如係到朋友家睡沙發、進行瑜珈跟冥想、到素食餐廳用餐、參加大型音樂節等。與遊戲說明對應「金錢不能買到感動一刻,但人生經驗會永留存」。

棋子都改革,用咗年輕人常用表情符號(Emoji)及社交網站中標籤(Hashtag)。大富翁廠商表示,希望呢個版本嘅大富翁讓千禧世代體驗到遊戲的快樂之處。原來公司裡有唔少員工都是千禧世代,所以新片本非常貼地道出生活困難之處。

現時新版大富翁遊戲只限美國沃爾瑪商店推出,售價為 19.82 美元(約$156 港元)。

圖源:walmart, pinterest