Home 奇趣熱話 【便宜莫貪】中國破獲假冒名廠安全套生產工場 山寨貨成本5亳一盒!已流入淘寶及市面

【便宜莫貪】中國破獲假冒名廠安全套生產工場 山寨貨成本5亳一盒!已流入淘寶及市面

1156

安全套呢樣野相信好多人都會用得到,唔知大家又會邊度買呢?
又唔知會唔會有人上淘寶買?!咁人命悠關既事,就要留意一下喇。

話說最近大陸山西就破獲左一個製作同售賣假冒名牌安全套的工場,起出超過500萬人民幣嘅貨,而呢批假冒安全套主要通過網絡銷售,同埋已經流出市面,就連淘寶都有得買!

據資料顯示,被假冒的安全套品牌包括香港人好熟的杜蕾斯同岡本,而大陸嘅品牌傑士邦、諾絲都有人再山寨。起出的工場設備、加工、包裝再到售賣,規模大到遍佈多個省市,已經是成熟的「產業鏈」。

而報導就指出,假冒安全套的生產環境十分惡劣,到處都是積滿污水的房間,生產又沒有任何消毒措施。製成的安全套就放在桶中,由劣質矽油浸泡,安全套外面既包裝就由一部佈滿油污覆膜機搞包裝,安全衛生非常惡劣。

大量劣質嘅安全套轉眼間便變成了假冒杜蕾斯、岡本等知名品牌的產品。一位知情人士更說:「網上和部分實體店舖銷售的一些知名品牌的安全套,有些實際上是假貨。」

仲有一些圖片:

咁人命悠關既事,大陸咩都係假。
唔知又會唔會引到內地客來港搶購呢?

而我地都要去返信譽地方購買,而上網購買的話,香港都有唔少地方可以安心買到,好似HKTVMALL、士多Ztore、甚至Jdailymall都一樣有售。

好記得有一次見到呢個圖:

https://www.jdailymall.com

資料來源:視覺中國