Home 旅行遊記 【台北嬰兒用品必去】產前港媽特登飛去台北 來一次行到失心瘋嘅採購之旅!

【台北嬰兒用品必去】產前港媽特登飛去台北 來一次行到失心瘋嘅採購之旅!

3769

話說其中一個小編,係個陀緊B五個月既港媽,仍然一點都唔知道要預備甚麼,更加去左轉台灣旅行。出發前原全沒有準備下,去到才發現原來台灣有很多適合新手媽媽去採購既些前物資、初生用品及嬰兒衣服,今次就分享一下。

原本是想去南門市場,因為聽到就快要拆就要去睇下,順便買下食材同食個早餐。點知路過中正紀念站時,就見到成條街都係嬰兒用品店,每一間都行曬用左2個鐘!仲終於初次買左野比BB。

先睇地點:
本身係想去南門市場,位於中正紀念堂上面:

但為左買一個飯團而唔小心行左幾條街,就見到網上好出名既「安琪兒」孕婦嬰童百貨連鎖竟然喺眼前!而且呢條街附近仲有同幾間其他同類添。

地址:安琪兒:孕婦嬰童百貨連鎖
台北市中正區福州街11-5號

門口係咁的,有兩層:
下層就多D奶粉同食品:

而樓上就多D家具,BB車,BB床等等:

由於BB車同BB床就太大未必岩買,於是就集中睇D產前要用的
或者餵人奶時要用的,呢度都一應俱全:

安琪兒仲有一間分店專做BB衫!

隔離就有其他,娃娃城:

最後就買左一個萬有「待產包」
即係人地講既走佬袋,一個袋就買齊入院所需既野
$980台幣

有看護墊,床墊,紙底褲同抹用既: