Home Uncategorized 【煥然懿居】港人首次置業上車盤 位置喺邊?申請詳情要點一定要記低!

【煥然懿居】港人首次置業上車盤 位置喺邊?申請詳情要點一定要記低!

932

環球經濟去到2018年下半年就因為有中美貿易戰及多種因素而大幅波動,最近都見到唔少樓市成交向下。唔少人都轉為觀望,買左樓有少少擔心,未買樓就想等機會,本身有樓都望多幾眼睇下有無咩機會。

但樓始終要住,最近就有市建局推出,位於土瓜灣既首置上車盤「煥然懿居」項目,以市場價62折賣,最平$314萬就有得買,仲可以9成按添。

假如睇緊呢篇又有興趣既你,想抽的話要留意幾個位。
1)項目詳情
2)樓盤地點位置
3)抽表條件
4)關鍵日期

第一樣:項目詳情

基本野,參考返資料同報導,「煥然懿居」由市建局推出,為香港首個港人首置上車盤,地點在土瓜灣,為兩幢樓高30層高的住宅大樓,一共有450個單位,單為面積介乎260平方呎至507平方呎。

留意返首置盤業主在買入單位的首五年內,不可出售或出租其單位;而在五年禁售限期過後,業主可向市建局繳付補價後,在公開市場出售或出租其單位。

第二樣:樓盤地點

話說佬小編就小學同中學都在土瓜灣,對呢一帶特別有印象。其實呢個煥然懿居就係當年土瓜灣「Lum」樓的原置來,地址道係馬頭圍道及春田街交界點。

一個身住土瓜灣近30年的老居民表示,呢個位置4不到,比較格涉。不過近年多左何文田站同埋就快有沙田線,同埋都係市區中心,仲有校網唔錯,都係值得考慮既。

附近買送有紅磡市街,樓下對面有食店,樓下都有小巴去旺角/巴士過海等等。

第三樣:抽表條件

睇完資料同地點,都繼續有興趣,抽表條件如下:
-申請者須為在港居住滿7年或以上香港居民
-申請人及申請表上所有家庭成員並無在香港擁有住宅物業
-申請者亦須從無享用由政府、房委會或房協提供的房屋資助
-入息及資產方面
二人或以上家庭每月總入息介乎57,001至74,100元
一人申請者則介乎28,501至37,050元
二人或以上家庭及一人申請者的資產限額,則分別為255萬元及128萬元

以上條件又幾苛刻…..最後係無得抽既

第四樣:關鍵日期

2019年1月3日至1月23日派表及接受申請
2019年3月抽籤,2019年6月揀樓
料2020年中入伙