Home 親子育嬰 【精明買鐵水Spatone記】太太剛懷孕要飲鐵水 原來搵到英國版比香港平一半有多!

【精明買鐵水Spatone記】太太剛懷孕要飲鐵水 原來搵到英國版比香港平一半有多!

8859

話說早前太太大左肚有BB(係個女黎),作為老公/準爸爸就當然好緊張,想知有咩岩大肚婆食,而大肚婆就搵到一隻叫Spatone既鐵水好岩用,相信咁多個大肚婆都一定聽過,今編就講下個購買經歷,同埋點樣買先最抵!!
(來自佬小編1號)

單簡故事 – 女士們/大肚婆/貧血點解岩鐵水
同埋點解飲鐵水好:

(其實已經於2019年3月生左)回憶返大概於去年懷緊B第4個月時,有一日話有件要收仲超級重,佢大住個肚拎唔到就叫我去拎,先知道原來有一隻野叫Spatone鐵水。

果時太太剛剛有左3個月,去過醫院既產前營養講座,話需要多吸收鐵。而醫生就比左一大大粒既鐵丸佢,大到超難吞,仲話食完有機會便秘。而佢就後來搵到一隻英國Spatone鐵水,每日飲1-2包就可以補充到鐵,飲過幾次都話好,好快就Feel到有用,就開始Keep住用了。

點樣買Spatone抵得來又方便?

香港版 – 最貴:
一開始都係去出面連鎖地方度買,大概就$168一盒,得14條,平均都要$12一條。港版既分別係最外面包裝盒多左中文說明,而其實內部都係一樣。

港版英國版價錢差3倍  識買一定係買英國版!

既然話Spatone來自英國,就一定係搵下英國Amazon有無啦
一搵之下先發現,原來港版同英國版原完一樣,但價錢差咁遠!
香港版$168一盒14條 =$12/條
英國Amazon版$110一盒28條 =$4條

未計運費,兩者差別有成3倍!
事關要飲落肚就要小心啲,而我地做過比較,發現港版同英國版其實係原全一樣,只係外盒多左個中文包裝,而入面既鐵水都係用獨立包裝一條條咁,成份同小包裝都都係一樣。

英國轉寄香港
解決運費同損壞問題

 

雖然英國Amazon有得賣仲平好多,但就唔可以直接寄來香港,需要做轉運或者搵當地朋友幫手。我就試過曬搵英國朋友同埋自已搵轉運。

英國朋友就打擾一次半次好了,要朋友幫手收件再運過來。
用集運公司運過來,都係一個好方法。先由英國Amazon寄到英國倉,再轉寄來香港。試過2-3次,可能因為鐵水始終太重太大盒,運送來到後,平均每盒運費都要額外再比$50+,而且仲有損壞情況,D角撞到壞曬!而且時間要等好耐,由訂到收到前後要差不多一個月。

壞盒圖示:

其實仲有其他方法:

 

二手拍賣網:我都有試過去一啲二手拍賣網度搵,問過幾個買家都唔準時回,有次買左後過左數等左成個星期都未有收到,整日擔驚受怕,而收左貨後仲係D盒撞壞曬,仲有滲水情況,打開後有幾條係穿左漏曬水唔飲得!二手拍賣呢邊面就唔會再考慮了,始終飲落肚都係有信譽好啲,怕來左假貨。

網上店都有好多選擇:
就咁Search下鐵水/Spatone,見到都有好幾個網有得賣。
佢地都係賣英國版鐵水,而且仲有現貨添,一落訂大概3日就收到,仲可以去到智能櫃收件,我屋企樓下就剛好有個勁方便既智能櫃,真係一訂就可以樓下收到。

 

試好幾間,以下呢2個網都好好:

可能男人鍾意試野同比較,由市面連鎖,英國Amazon、二手網,到網上店,最後都係揀網上店,皆因佢地都係香港註冊公司,香港有樓上門市,備有現貨可以即時出貨,仲要有包郵,呢幾個都係重要因素。

以下搵咗可以係香港買到英國直運嘅現貨店鋪,分析佢地有咩優勢之處!

第一間:Never Thirty:
https://www.neverthirty.com/product/spatone/

評分:4/5
Spatone 現貨$198一盒,滿$600可以順豐免運費
都係現貨可以即出
FB上有個Post有成600+ Shares
網店都有好多其他大牌子好似 好貴既天然洗頭水咁
其他選擇好多

Nutribrother:
https://www.nutribrother.com/products/spatone-liquid-iron

評分:3.8/5
Spatone 現貨$195一盒,滿$400可以順豐智能櫃免運
呢一間買任何野仲有野送,而且$400就可以免運費

*後記:
老婆而家到生完後都仲Keep住飲鐵水
下次如果搵到好地方,再Share