Home 生活智慧 【用家分享】選購鐵皮石斛的心得 三大必知準則一定要收藏

【用家分享】選購鐵皮石斛的心得 三大必知準則一定要收藏

2644

話說上次分享左爸爸成功擊退糖尿病問題,好多網友都私下問佬小編,想知邊到有好嘅鐵皮石斛,或選購上有無心得。今次就講下我買石斛嘅心路歷程啦。(上一篇回顧這裡重溫

選購鐵皮石斛的心路歷程
自從親戚推介左鐵皮石斛來,建議我爸爸試一試後。我在網上睇過唔少關於鐵皮石斛的資料,說好處多,於是我同爸爸就出去藥房看看買鐵皮石斛,但就遇到幾個問題:
-到底邊度買最好?
-石斛有好多唔同品種,鐵皮石斛/金釵石斛/霍山石斛/紫皮石斛,唔知道有咩分別?
-價錢差別好大,由幾十蚊一両到幾千蚊一両都有

經驗分享一下,我地行了好幾間藥房及連鎖店,最平的石斛都要幾十蚊一両,極品的話就甚至過千元一両。經過整理後,知道原來鐵皮石斛係咁多咁多種石斛當中藥效最高嘅一種,仲係2010年被列入中國藥典。

選購鐵皮石斛三大準則:
鐵皮石斛是傳統名貴中藥材,由於藥用價值高又有功效,市面上價錢不一,會有部份混雜其他藥效較低嘅石斛來魚目混珠。不過只要留意呢三大準則,就可按返自己預算來選購:

第一)鐵皮石斛的來源
中藥店說過,鐵皮石斛受國家保護,進出口都受到管制,需要證書批文。購買鐵皮石斛時就要留意係咪從正規渠道入口,買合法來源嘅先至有保障。

第二)鐵皮石斛的產地及品質
我們購買前做了好多研究,現時的鐵皮石斛已經絕少是野生,大多數都是人工種植。因此種植的地區,有沒有受環境污染,是否一個有認證嘅種植基地,都係好重要。而品質方面,當然要有第三方嘅既認證先係最好。

第三)鐵皮石斛的價錢
價錢真的是最重要一環,不過不一定是最貴就代表好,平也不一定代表差。我們問了中醫師意見,唔可以用石斛嘅大小、價錢高低來決定功效係咪最好,只要選擇有品牌,有品質認證的,其實就可信。

只要符合以上情況,其實都已經好穩陣。而我最後就找到「寶樹林」這個專門種植鐵皮石斛的品牌。皆因佢唔同其他品牌,不是買賣原材料,而是真的自行種植,質素好而價錢合理,更是香港品牌,值得支持。

參考網站:https://www.tfherbs.hk/

https://www.facebook.com/tfherbs/