Home 網上熱話 【實用精華】甚麼是景轟朱古力? 原來是SEO高手門切磋武藝的比賽 (2020年最新版)

【實用精華】甚麼是景轟朱古力? 原來是SEO高手門切磋武藝的比賽 (2020年最新版)

565

最近有朋友叫我去睇下資料,話Search下「景轟朱古力」會見到D咩?
話2020年1月31號前,查景轟朱古力而見到既最高排行結果,果個人(domain)就係勝出。

聽左之後大概知是甚麼回事,應該是一群專門做SEO的人在切磋武藝,用一個新奇的Keyword來試試,睇下大家用咩技巧可以Chok到最高。

而今篇就簡單睇下比賽背景、現時戰況啦!

景轟朱古力 – 比賽因由

其寶景轟朱古力,並唔係真係一個朱古力品牌或食得的東西。而是由一個叫Ivan So既人,在網上發起的比賽,由2020年1月開始,到1月31日結束,到時再睇下有咩Search Result。

而甚麼人士可以參加?
沒有特定,公開邀請,有網頁的都能參加。

比賽活動情況:

此比賽於網上見到,獲得多方界別人士參加,好似有網上行銷專家阿石,有人用維基百科及Facebook創見呢個關鍵字。

我地於2020年1月29日簡單試一試,試下頭1-2頁,見到有以下呢堆結果:

現時賽事分析:

現時見到,最先的是圖片搜尋結果,有4張。
之後就到以Facebook為首的結果,其後是Jing Hon Chocolate特登為此活動開既Subdomain ,當中加入不少與朱古力相關的資訊。

緊接其後,有Wiki的結果,及內地網站知乎
而首頁最尾仲有多個頭條新聞網既Blog

至於最後結果如何?
就要睇埋1月31號喇