Home 深圳玩樂 【深圳食咩好?】潤園四季椰子雞 超湯底清甜雞肉超滑!

【深圳食咩好?】潤園四季椰子雞 超湯底清甜雞肉超滑!

8146

呢期香港人鍾意周末北上深圳一日遊,文青遊、按摩喜茶打邊爐晚飯直落。

如果講到港人最愛既打邊爐,相信大家都一定會諗起海底撈,不過今次就講下第二種,都係打邊爐但係椰子雞。

海底撈雖然出名但相信唔係個個都好食得辣,來自海南島既椰子雞相信就會貼近大眾口味多啲。椰子雞既湯底其實係用椰青水加上椰子肉整成湯底,再加上滑雞件,雞就有椰子鮮甜味就而入口都好滑,就咁食都已經好清甜。

咁給果想喺深圳食椰子雞,呢間潤園四季椰子雞就相對地出名。
潤園四季椰子雞喺深圳比較大型同出名,一共有8間分店,華僑城創意園、卓越Intown、歡樂海岸、香蜜湖等都有分店。

我地就去左會展中心卓越Intown果間
點樣去?
會展心中D出口出,一出左手邊就係深圳ritz carlton,之後轉左直行,見到最高果棟大廈就係

地址:福田區福華三路與金田路交匯處卓越intown3樓
電話:0755-25831999/82369922
交通:深圳地鐵會展中心站D出口

門口係咁的:

餐牌:

隻雞好大:

放落去滾:

食完唔夠再加料:

順帶一提,呢個卓越世紀InTown勁多野食,萬一等唔到位可以試埋其他:

 

【深圳過夜】打完邊爐玩夜左要搵地方過夜 嚴選3個平價過夜好去處!