Home 深圳玩樂 最近香港人過關深圳到底有咩要注意? 網上真人真事分享結集

最近香港人過關深圳到底有咩要注意? 網上真人真事分享結集

4162

香港人不時都會返下深圳,如果係飲食玩樂方面,相信而家都已少左好多。
但仍然會有唔少人因工作關系,需要北上,到底最近北上過關,又有咩要注意?仲安唔安全?今篇就來個總始分享。

我地佬假期小編因為工作關系,一星期都需要北上1-2次,都係經羅湖過關為主,都有唔少真實經驗。先看看網上既:

網上傳:過關需要被Check手機?
早前在Facebook上見到有Post寫佢過關去深圳,俾人叫咗入去一個用圍板間嘅房到搜,先搜袋,之後再叫你解鎖電話比佢地查。

會每個對話App,相薄都睇,如果有遊行相就要將所有相關照片影片刪了。一張都不可以帶過關,事主用左好多時間del哂佢,再俾佢check手機,check完冇野要簽就走得。

https://www.facebook.com/807720092/posts/10162472414900093?sfns=mo

亦有香港人過關,同樣Share過比Check手機
但因為全部都係J圖,而放行

而佬小編最近都有經羅湖過關,亦見多左公安喺度,大概只要係單丁,男士,都會抽查。 而我就因為有幾次都係一組人去,幾次都無比抽查。

如果大家過關,又帶貨,又或者手機都係Save 多D J圖好,要小心。
如非必要都唔好咁密上了。