Home 生活智慧 【深入講解】點解話食蠔可以補一補壯陽?因為含有豐富嘅鋅

【深入講解】點解話食蠔可以補一補壯陽?因為含有豐富嘅鋅

1643

坊間成日都話男人食多D蠔可以補一補,到底點解呢?

網上就話男士既前列腺儲存左好多「鋅」,而「鋅」就係睪丸用來造雄性激素既最主要元素。如果要維持精子健康,鋅就好重要喇。

而正因為生蠔入面有大量鋅,係男士精液最重要嘅元素,所以食多啲蠔就有多啲鋅,有多啲鋅就對精子好。

十大舍有鋅的食物
蠔是十大之最!
睇下張圖就知:

睇完張圖,所以話如果想提升精子的活躍度,就要睇住上而幾種食物黎食,由食入手補一補身喇。

 

吸收鋅又有咩要注意?過量又會點?

雖然話鋅對男人好,但日日食過量又唔得架,過量既就會鋅中毒。如果你進食過量鋅會在半小時之內感覺到腹痛、噁心,導致持續性的嘔吐、頭暈並且乏力。

除左呢啲食物之外,仲有食咩可以吸收到鋅?

 

都市人平時飲食咁快,都未必次次搵有蠔黎食。所以坊間都有唔少營養補充劑,可以透過每日食幾粒來增加身體的鋅既吸收。

A立得都係其中一種可以幫手補充鋅既營養補充品:

 

www.jdailymall.com/product/anantra_rapid_red_package/

www.jdailymall.com/product/anantra_rapid_blue_x3/

如果需要鋅,可以去Jdailymall.com 度購買