Home 生活智慧 【提防中伏!】Appstore唔小心被騙訂閱遊戲Ms.Sibyl 被騙$199月費!

【提防中伏!】Appstore唔小心被騙訂閱遊戲Ms.Sibyl 被騙$199月費!

571

通常屋企人/長輩都係對電子野無咩認識,一遇到問題而找你就係D麻煩野來。最近我屋企人話佢個電訊月費成$5XX(平時交開$263),多左成$200幾蚊,於是就找我去睇下,都Share比大家知小心一下。

點解比人無端端多少左$199?
原來我屋企人已經無Link信用卡去Google Play Store,而係博左Club Sim,當時因為在Facebook中左廣告而下載一隻遊戲,講就話係免費,但原來只係免費3日,之後就會自動轉成每月$199,直到知道要比錢先發現,手動去Cut同搞退錢。

係邊一隻Game?
就係呢一隻 (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ghost.sibyl&hl=en)

發現收左錢,先識得去App Store度搵返:

好多評價見到,唔少人都齊齊中伏!

最後解決方法:
問過CSL,佢地話都係照交費,唔理
問話Google platstore,話係個別App Developer事件,唔理
最後要自己Email去要求退錢,同時改設定令CSL唔可以再代收遊戲錢

今次真係被老屈,大家都要小心留意有無錯手下載左遊戲