Home 香港玩樂 秋高氣爽去郊遊 嚴選三個簡單輕鬆行山路線

秋高氣爽去郊遊 嚴選三個簡單輕鬆行山路線

1162

最近,秋天臨近,天氣逐漸變涼爽,不似夏天咁熱!秋高氣爽最啱就係行山,享受大自然涼風和欣賞自然景色!但新手或者想輕鬆行山有咩路線,呢篇文章嚴選會介紹3個新手必去的簡單輕鬆行山路線,有一些路線可能只係用一小時多就行完,啱哂忙碌嘅都市人!

1.城門水塘

城門水塘係行山必去的地點之一。原因係易去易行多野睇、啱哂唔同人。新手或一家人可以選擇較易路段,圍住水塘邊輕鬆郊遊都係平路,浴路好好風景,又或者去野餐都得。而行山愛好者能挑戰城門水塘圍圈一周,全程大概4小時上下。

而當中城門水塘白千層景色更吸引謝安琪(Kay)拍攝紀念入行十年的新歌的MV–《山林道》。

交通點去?
方法一:荃灣眾安街口搭綠色小巴82號直達城門水塘(總站)

方法二:沙田大埔作起點,乘搭巴士73X、40X、47X或48X,於可風中學站落車。沿城門道行入,到城門小巴站1公里。

方法三:梨木樹巴士總部對出的樓梯行上城門水塘。能到梨木樹巴士總部巴士有36M、36A、36、36B、32。

2.梅窩 到 愉景灣 / 愉景灣 到 梅窩

梅窩出發到愉景灣呢個路線都係好岩同朋友一齊去。事關路線大概1小時就行完,起點方便,去到終點又可以喺愉景灣食埋晚飯先走。全程唔斜,風景好,簡單得來又輕鬆。

最重要就係可以星期選日訓到晏一晏,約大家2點鐘中環碼頭集合,慢慢咁去到梅窩行山路口出發就3點,4-5點就行完,愉景灣搵餐廳,再各自返屋企。

梅窩是早期的大嶼山交通樞紐,儘管現在被東涌線地鐵取代交通樞紐位置。但依然是景色優美、能欣賞沿海、歷史建築和山林景色,適合一家大細去。沿路都有指示牌,唔駛驚唔識點行。

銀礦灣

涼亭

聖母神樂院

愉景灣巴士站及碼頭

交通:於中環碼頭乘渡輪往梅窩,或於港鐵東涌站乘巴士至梅窩。

3.馬鞍山 到 昂平

仲有一個路線都好唔錯,就係馬鞍山到昂平,再沿路回程(或直落西貢)
最主要係昂平風景靚,而路線不難。

昂平是香港沙田區的一個高原,由馬鞍山郊遊徑上的昂平平原只需一小時。當中,有昂平營地和昂平觀景台。昂平營地是漁護署指定露營地點之一,有燒烤爐、檯、櫈,BBQ或野餐都好適合。昂平觀景台則可俯瞰西貢市和西貢海。

同時,吸引滑翔傘愛好者

交通:馬鞍山村至新港城小巴84R(一日8班)

圖源:互聯網