Home 深圳玩樂 【深圳酒店】 三間CP值高又好住 地點又就腳嘅深圳精品酒店

【深圳酒店】 三間CP值高又好住 地點又就腳嘅深圳精品酒店

8324

每次返深圳玩大家會唔會都覺得一日係唔夠玩呢?想往酒店,玩多一兩日!但深圳嘅酒店多不勝數,便宜到貴價都有,不過有少少能力都想往返D乾淨、有格調嘅精品酒店。今次,會介紹3間CP值高又好住、地點好近地鐵站和旅遊點嘅精品酒店!

今次介紹嘅酒店有平有貴,但都各有特色,CP值極高。大家可以因應自己需求而選擇!

1.桔子酒店·精選 Orange Hotel Select Luohu Shenzhen

四百多港幣已經可以入住,環境都舒服乾淨,啱哂兩個人住。地點極為近地鐵湖貝站,就在旁邊。步行十分鐘左右就到熱鬧的東門步行街。

地址:深圳市羅湖區深南東路2023號廣深大廈
交通:地鐵湖貝站A出口轉右

查看空檔及預訂連結

2.全季酒店 Ji Hotel Shenzhen 

走簡約路線嘅全季酒店有平價muji hotel之稱,一進大堂便能感覺到。地利位置方便,價錢也只需$400多人民幣左右便能入住。

總共有4間酒店,新舊情況不一

這次介紹深圳市福田區全季酒店華強店,因為去年新開幕,設施較新。並且,地理位置近地鐵站,樓下便有兩個大型商場,分別是世界匯及九方,食物都多選擇。

地址:深圳市福田區福華路80號華海大廈
交通:地鐵華強路站出,3-5分鐘路程

查看空檔及預訂連結

3.瑞季酒店 Relaxed Season Hotel 

在3間的酒店中是最貴,約$680人民幣。但是房間有雙人浴缸可以浸浴,而且設計有東南亞渡假嘅感覺,啱哂帶埋另一半!同埋,地點極近東門,酒店門口便是熱鬧的東門步行街。


地址:深圳羅湖區No.2002 Mid Dongmen Road
交通:地鐵曬布站A1出口,大約2分鐘左右便到

查看空檔及預訂連結

資料來源:Agoda、互聯網