Home 親子育嬰 【新手分享】初生BB發燒的特徵及處理方法

【新手分享】初生BB發燒的特徵及處理方法

3554

好多爸爸媽媽見到初生BB發燒都好擔心,其實發燒係表示BB嘅身體對抗緊感染嘅跡象,只要細心留意同照顧、及時處理,大部份情況都唔使過於擔心。今次就用佬小編作為新手爸爸嘅第一身經歷,做個分享:

話說我的小朋友剛剛好7個月大,有一晚突然開始發燒,成晚都訓唔好同扭計,真係嚇到我地成家人都不知所措。而最後一輪驚恐後,平安留到第二日先去睇醫生,最後大概燒左2-3日就自然地退了。

BB發燒有咩病徵?
原來有啲BB發燒嘅病徵好難發現,例如飲少左奶同異常安靜。或者有啲BB又會好煩躁同不停喊,呢啲病徵都唔容易發現,所以爸爸媽媽都要細心留意先得。

BB較明顯嘅發燒特徵:
好多時BB仔發燒,都會連同有其他特徵,只要多加留意,就好易發覺,再探一探熱就知道點處理了:
-睇落唔舒服
-臉色發紅
-眼訓
-無胃口
-睡不到
-沒精神
-對玩具無興趣
-抖氣過快

BB體溫幾度先算係發燒呢?
如果爸爸媽媽見到小朋友有以上嘅病徵,真係唔好猶豫,快D幫BB探熱睇下有無發燒。BB正常體溫係36°C-37.5°C。建議幫BB量度體溫時,最好最準的方法,係將電子探熱針放係佢地嘅肛門或腋下去量度,而最多人用既耳道探熱槍,雖然最方便,但好多時每次探都唔準

低燒:超過37.5°C
中燒:38°C – 39°C
高燒:超過39°C

 

處理方法:
其實BB對高熱適應力好弱,所以短時間內體溫急升係會有發燒抽筋嘅情況出現,一旦發現,爸爸媽媽應該要盡快幫BB降溫,例如:

-用溫水淋浴、擦身,令血管擴張,幫助散熱。
(*絕對唔可以用凍水同加入酒精嘅水)

-BB退熱帖
(例如:小林、Pigeon、麵包超人、Watsons-BB退熱貼)

-睇醫生
都有唔少家長選擇比BB食藥去退燒,不過自行食藥就唔太建議,都係帶同小朋友去睇醫生比較好,尤其係6個月以下嘅小朋友、持續高燒唔退、發燒超過一日、發燒引致抽筋或者其他病徵。

-去急症
明德國際醫院(兒科醫生24小時駐院)〔地址:香港山頂加列山道41號〕
仁安醫院〔地址:大圍富健街18號〕
嘉諾撒醫院〔地址:香港舊山頂道1號〕
養和醫院〔地址:香港跑馬地山村道2號〕
聖保祿醫院〔地址:香港銅鑼灣東院道2號〕
香港港安醫院(司徒拔道)〔地址:香港司徒拔道40號〕
港怡醫院〔地址:香港黃竹坑南風徑 1 號〕

BB發燒真係可大可小,一定要及時幫BB退燒,如果有啲咩疑問,要即刻問醫生專業嘅意見。希望BB們都健康成長,咁爸爸媽媽就最放心啦。

 

 

 

REF: https://www.union.org/new/tc_chi/health_info/health_articles_child2.htm