Home 旅行遊記 【大阪夜生活】大阪最大的四層夜店 以寵愛女生為主題

【大阪夜生活】大阪最大的四層夜店 以寵愛女生為主題

1573

去日本旅行,好多人會選擇夜晚去居酒屋體驗下當地嘅飲食文化,不過今次佬小編就打算推介一間鄰近心齋橋附近,係道頓崛最熱鬧嘅夜店,等大家可以去旅行嘅時候都可以放輕小酌下,而呢間夜店就係 Giraffe Osaka,其實成個環境都幾安全,就算女仔去玩都唔洗太擔心呢。

Giraffe係日本新式夜店,極受當地年輕人同旅客歡迎,所以係大阪係無人不知嘅熱鬧夜店。佢都係關西地區最大規模嘅夜店,附近有港人最愛嘅一蘭拉麵,食飽再去夜店飲兩杯就岩晒啦。係道頓崛好易搵到Giraffe,因為佢門口有個好大嘅長頸鹿圖樣,唔洗擔心去錯啦!

Giraffe總共有四層,地方好寬敞,當中3樓屬於VIP Guest,其他三層就開放比入場人士,每一個嘅音樂風格都唔同,大家可以揀選返自己鍾意嘅音樂而停留係個一層。

 

 

Giraffe 營業時間係每日7點-凌晨1點。因為依家夜店係外國都好有名氣,所以夜台為左配合返外國旅客,都會有識英文嘅店只係入面幫手,就算唔識日文都會可以順利溝通。而Giraffe嘅風格係比較冷靜純情啲,唔似香港、台灣咁,入場人士都真係黎飲酒同跳舞,甚至非常享受一個人係舞池熱舞表演,而以搭訕同結識異性為目標嘅似乎好少。

 

Giraffe係一間十分寵愛女生嘅夜店,點解咁講?因為普遍黎講,女仔係唔需要收入場費,一樓專設有女性化妝區、入面仲有香水買,女廁仲有漱口水提供。每晚7點到9點,女性仲可以享用甜品和水果;星期二3個女仔一齊黎、同星期六著熱褲、短裙嘅女性,只要8:30PM前入場,成晚飲嘅酒都免費。星期三9:00前黎嘅女性,香檳任飲!

 

 

地址:大阪府大阪7-9 Soemoncho, Chuo-kuSoemoncho Bldg. 542-0084

 

交通資訊:
地下鉄御堂筋線 心斎橋駅 徒歩5分
地下鉄御堂筋線 なんば駅 徒歩5分
南海本線 難波駅 徒歩5分
近鉄難波線 大阪難波駅 徒歩5分