Home 旅行遊記 日本開關!傳說中男人必去大阪紅燈區「飛田新地」2022現在最新情況如何?

日本開關!傳說中男人必去大阪紅燈區「飛田新地」2022現在最新情況如何?

18667

日本10月11日起開關,​​香港亦都係啱啱宣佈放寬0+3返港免隔離啦!相信大家都揾緊日本機票、Plan緊行程啦!小編都心思思想一條友去大板玩一轉呀!

講起去大阪玩,就緊係要去飛田新地「食」吓嘢啦!不過早排飛田新地休業唔知而家開返未呢?就等我哋問吓喺日本大阪嘅網友啦!

大阪紅燈區「飛田新地」休業公告?!

大阪最大紅燈區「飛田新地料理組合」早前係2020年4月4號就被人發現突然間變得冷冷清清,好多間舖頭嘅門口都貼上咗告示,內容就係話:「飛田新地料理組合全體組織都贊同大阪自肅的方針,日本加油!健康地來日再相會!」

咁而家「飛田新地」開返未?

「飛田新地」原來已經休業過一段時間,相信一眾香港男士都好多疑問,咁究竟而家「飛田新地」開返未?我哋過到去仲有冇得玩?

大家放心好啦~我哋收到在日留學生嘅情報,而家「飛田新地」已經開返啦!只不過就冇以前咁多人,好大機會係因為疫情影響當地生意啦!

(於2022年拍攝,現在的大阪飛田新地)

其實飛田新地喺邊度?應該點去? 

相信去開大阪蒲嘅男士們冇去過都有聽過號稱男人的天堂「飛田新地」,飛田新地位於大阪市西成區山王3丁目一帶,如果坐的士去嘅話同的士大哥講「他痾B打鮮次」(Taobidaxinqi)就去到啦。

食「飛田新地料理組合」前有咩要準備?

(一)足夠嘅金錢

通常專門帶人嘅舖頭就會有行程套裝,30分鐘嘅服務價錢坐落喺2萬円至4萬円之間。

而一般自己到店嘅話,30分鐘內嘅服務價錢約1萬円至2萬円,一個鐘頭大約4萬円。

所以建議大家預好大約5、6萬円去玩啦!

相關文章:

日本大阪飛田新地情色體驗+通天閣新世界國際地下劇場+大阪十大風俗店