Home 深圳玩樂 【香港人開大陸手機號】 2019年4月最新中移動上台資料 – 新用戶$88出號碼有25GB

【香港人開大陸手機號】 2019年4月最新中移動上台資料 – 新用戶$88出號碼有25GB

12818

【深圳按摩行程2019】週末北上深圳按摩過2日1夜鬆一鬆 免搭車唔使$500蚊

 

要在大陸出銀行戶口,用來整微信錢包或支付實
而要出銀行戶口,就需要一個大陸手機號碼。

我地早前就講過返大陸出手機號碼既流程,但資料已有少少舊,今篇就來一個更新版!

買卡得唔得?
平時我地去鴨記買大陸卡,果D係用唔到的。需要一個長期,同埋登記名既手機號。因為開戶口時會收到SMS認證碼的。

邊間好?

大陸都係得幾間,唔係中移動就係中聯通,我就無理太多,直接揀龍頭大佬中移動。 (而家多左讀者話中聯通都好,但大概詳情都應該差不多。)

中移動深圳地址:
我都係去左國貿果邊,同工商銀行好近,可以一次過開埋。

人民南路天安国际大厦商场104-105号商铺首层(工商银行、国贸天虹旁边/11,101,204,302到国贸,地铁国贸站B出入口)

時間: 周一至周五9:30-18:30,周末10:00-18:00

點去?

出左咩Plan?
基本上去到一問就係得一款Plan
最新的Plan是:
第一次出卡上台$88人仔,有一張25GB卡
出完之後,在3個月後,就可以再去一次中移動,改成平D既$20幾蚊流量Plan,而呢一個新Plan係要Keep住去充值保住個號碼。