Home 深圳玩樂 【2019最新整合】香港人返深圳開銀行戶口 最常見的五大問題!

【2019最新整合】香港人返深圳開銀行戶口 最常見的五大問題!

53122

佬假期自從於2017年寫過教學文章同埋YouTube影片,教大家如何在大陸開銀行戶口,再連接微信錢包同支付寶後,一路以來都成為熱門,長於最Top位置,至今已儲了超過20萬文章閱讀及13萬影片觀看!

唔少傳聞都話香港人在大陸開銀行戶口,又要稅單、要大陸地址等等,但其實唔一定。唔少人跟佬假期既資料,都順利開到銀行戶口。不過,由於資料已有好幾個月,我地怕資料有漏有改,加上不時都有唔少讀者,在出發前Inbox跟我地查詢,以確保唔會白行一轉。經我地整合後,得最以下呢5大最常見既開戶口問題,一齊睇下:

香港人返深圳開銀行戶口 最常見的五大問題!

第一條常見問題:
大陸開銀行戶口政策有無改變?
而家仲開唔開到?

大陸政策的確係周不時都會改,而且大陸咁多間銀行,再加上每一間銀行唔同分店既要求都有所不同,真係無可能可以追得好貼。不過我地去開果一間國貿工商銀行,由當日出文出文一刻到而家,政策仍然一樣 – 香港人不用大陸地址都開到。

簡單整理一下,開戶所需的資料:(2019年4月Confirmed!)
出發開戶前記得帶齊文件:
1)回鄉證,香港身份證
2)實名認證嘅大陸手機號碼 (呢篇文有教
3)香港地址證明 (3個月有效就得-銀行月結電子版印出來都得 )
4)附助證件:車牌/學生證/香港護照 (帶護照最方便)
5)第一次開戶,銀行方面建議最少帶定$3000人仔現金去,同埋要Keep一個月,之後就可以轉出來用,唔係手續費來的

*而第一次開戶,又想即開即用的話,建議$3000之外多帶多少少錢
咁就可以了

關於將來會唔會變方面,呢層唔駛擔心,因為我地加咗國貿工行職員嘅WeChat,如果有咩變動都第一時間收到風既

*有讀者考察報告:
隨了國貿工行之外,華強北振華路果間工行
都一樣不用稅單同大陸地址都可以開到戶口

第二條常見問題:
大陸實名認證電話方面 –
香港上台既一卡兩號得唔得?

大陸開銀行戶口,就一定要有一個實名認證既手機號碼。除左去大陸上台開一個號碼之外,喺香港出一個一卡兩號都可以的。 最重要就係「實名上台」同有「內地嘅電話號碼」,未必一定要聽到電話,但就要一定收到由大陸Send出黎既SMS。

至於有咩一卡兩號好,聽部份佬讀者分享,原來而家香港嘅中X動有個大灣區月費Plan,用香港Plan之外再加$18就可以有埋內地嘅電話號碼,最最最好既就係有1GB上網,如果人在大陸的話係當香港漫遊上網咁可以用到Whatapp、IG、FB等香港人常用嘅平台,無懼防火牆添。

總結:
大陸電話號碼有2個方法:
1)大陸親自上台
2)香港既一卡兩號Plan

第三條常見問題:
點解一定要放$3000入銀行戶口?

國貿工行其中一個開戶要求就係要$3000人仔先開到,唔少人見到都問點解咁多?如果無又得唔得?

其實唔少大陸銀行真係要有內地住址先可以開到戶口,我地估國貿工行唔需要地址但轉成開戶要$3000,用意係確保戶口真實,同埋想方便大家第一次入多啲,之後就不用成日都入錢。而呢$3000都唔係費用來,只係需要存放1個月後就可以再用返,而之後最低存款要求係$300。

所以開戶是需要帶$3000去,而假如想開完戶後即日用到,就建議帶多幾百蚊去,咁就一部份用來存放,一部份可以即時用。

第四條常見問題:
要整幾耐?建議預先下載定呢3個App就快一步開到戶口

開戶口整個流程要幾耐,其實好睇係星期幾同幾時去。
如果唔計排隊,到你開始的話就大概20分鐘整完。如果係平日12點前去,由入門口到整好大概30分鐘搞掂。但星期六日多人時,有機會要1-2個鐘先整好。

而為左縮短時間,同埋避免人在大陸無得上網,而銀行Wi-Fi又勁慢之下,建議可以於出發前預先下載呢3個必定用到既App,但唔使打開住,到時開戶就用得著,唔使去到先下載咁煩。

第一個App:中国工商银行 (itunes link)
第二個App:融e生活-深圳工行移动金融生活圈 (itune links)
第三個App:手機錢包 – 可以係微信或者支付寶 (支付實就係大陸版,而微信就確保係最新版本就可以了)

第五條常見問題:
香港wechathk可以大陸比錢
而家中銀香港都開到大陸戶口
點解仲要去深圳開戶口?

其實要用到手機錢包,的確除左自己去大陸開戶口外,已經越來越多方法都可以搏得返大陸手機錢包。但經比較過後,都係認為去深圳開戶口開方便化算,原因係

1)只有大連鎖用到wechathk 大陸仍有千千萬萬間用唔到wechathk
香港版wechat pay雖然在大陸既大連鎖有過萬間店可以用到,但大陸仍有千千萬萬間都用唔到。

當離開深圳或者經的士/小店,而你又用緊香港版WeChat pay,店員好大機會係唔知咩來同未必收到你錢既,到時如果你又無帶夠現金人仔,就唔夠錢比又用唔到手機比錢了

2)關於香港銀行開既大陸戶口,我地睇過下條款,佢地基本上要你先開一個香港既銀行戶口,到你做左客戶後,先可以再開多個大陸版戶口接通兩邊。但情況係香港銀行戶口既最低結存,一般都多過大陸既要求,如果行少一轉大陸開戶,但要額外Keep多一個數(5位數起vs $300),就個人恆量了。

另外就係速度效率,香港呢邊銀行開既大陸戶口,係要一月左右先開到,仲要審批。而如果在大陸開戶口,由入去到開完用得,係即日內完成!

總結呢兩個情況,雖然香港呢邊都越來越多方法用到大陸手機錢包,但有一個大陸銀行戶口可能都係較為方便既方案。