Home 旅行遊記 【深圳夜生活】深圳蛇口海上世界廣場 精彩水上音樂噴泉表演

【深圳夜生活】深圳蛇口海上世界廣場 精彩水上音樂噴泉表演

669

香港生活節奏好快,好多人都想去其他地方逃離下,不妨就去一場說走就走嘅小旅行,依家去深圳兩日一夜好方便,絕對適合大家放假去放鬆下。咁到底深圳夜晚有咩玩?依篇就同大家詳細介紹下蛇口海上世界啦!

一行入深圳蛇口海上世界廣場,就會不會見到海上有一艘好大嘅郵船。本來佬小編以為只係商場嘅噱頭,點知原來佢真係一艘退役嘅郵船,依家已經改造搖身一變,成為一間酒店,入面仲有餐廳以及其他酒店都有嘅設備。

入夜之後嘅蛇口海上世界非常熱鬧,係依艘郵船附近,每日都會有三場水上音樂噴泉表演,時間會係晚上6點、7點、8點,如果想要睇表演嘅就千奇唔好錯過啦!

除此之外,商場入面仲有好多時下年輕人鍾意嘅鋪頭,例如:木屋燒烤、喜茶,仲有重點推介嘅胡桃里音樂餐廳,都好有feel。佬小編去胡桃里嘅時候,除左入面有live band,仲有全場人一齊wechat玩遊戲,當日仲有人浪漫求婚呢。野食方面都好正,最好食一定係招牌烤雞,包脆肉嫰,同行朋友都一致認為值得推介。

地址:深圳市蛇口工業區太子路海景廣場